آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
بسیج دانشجویی و بسیج اساتید ارسنجان در پی شهادت شهید محسن فخری زاده:
بسیج دانشجویی و بسیج اساتید ارسنجان در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی استان فارس، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید ارسنجان در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده پیامی صادر کرد.

بسم رب الشهدا والصدیقین
فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ
پس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند!

بار دیگر دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی در یک‌ اقدام مذبوحانه تروریستی یکی از فرزندان مجاهد و دانشمند این مرز و بوم را به شهادت رساندند.بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه که نشان از شکست دشمنان در عرصه های گوناگون مبارزه با مردم انقلابی ایران اسلامی است ، هرگز نمی تواند در مسیر پیشرفت علمی و روحیه مقاومت ما خللی ایجاد کند.
بسیج دانشجویی و  بسیج اساتید   شهرستان ارسنجان، شهادت دانشمند مجاهد، "شهید محسن فخری زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به پیشگاه مبارک امام عصر(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم و انتقام سخت این خون های به ناحق ریخته شده را از آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی و ایادی خبیث منطقه ای مطالبه می نماییم.


نام:
ایمیل:
* نظر: