آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید مطهری (ره) زرقان:
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید مطهری (ره) زرقان در پی ضایعه ترور ناجوانمردانه مدیر توانا و خدمتگزار عرصه علم و پژوهش و دفاع کشور شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید مطهری (ره) زرقان در پی ضایعه ترور ناجوانمردانه مدیر توانا و خدمتگزار عرصه علم و پژوهش و دفاع کشور شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.


بسم رب الشهدا و الصدیقین
«وَ مَنْ یقاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیقْتَلْ أَوْ یغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیماً»

که توسط پنجه خبيث ترين عناصر عالم ، رژیم فاسد و پلید صهیونیستی که قلب مردمان شهید پرور ایران اسلامی را مکدر نمود به محضر مبارک مقام معظم رهبری ،  ملت شریف ایران و بیت معزز شهید عزیز  تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند سبحان برای این شهید عزیز رحمت واسعه و  علو درجات را خواستاریم.
درپی این اقدام ناجوانمردی بار دیگر با ولی امر مسلمین جهان عهد میبندیم که پای فرمان ولی خواهیم ایستاد و روز به روز وجهه خبیثانیه این شیادان بر تمامی مردم آزاد جهان هویدا میشود.
متذکر میشویم که منتظر انتقام سختی باشید.
دوران بزن در رو تمام شده است و هر جا که باشید سربازان نامدار این مرز و بوم شما را پیدا خواهیم کرد.

شمشیر جوانان این نظام و انقلاب از رو بسته شده است

همه مردم دنیا باید بدانند رژیم اسرائیل و امریکا در دشمنی با مردم ایران علاوه بر اعمال تحریم های ضد حقوق بشری و فشارهای دارویی و غذایی سال هاست با استفاده از ترور و انفجار شخصیت های علمی ایران را می کشد.
دانشمندان علوم مختلف از هر کشوری که باشند، به تمام بشریت تعلق دارند و ترور آنها، ترور بشریت و جامعه علمی و به خطر انداختن امنیت در دنیا است.

جوانان اروپایی و امریکایی باید واقعیت ها را بفهمند و آنرا به گوش سایرین برسانند و صدای اعتراض خود را به گوش همه برسانند تا همه این جنایت ها را محکوم کرده و جلوی این وحشی گری را بگیرند.

شهید قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده دو دانشمند برجسته در ارتقاء امنیت و علم در دنیا بودند.

و خدمت مسئولین داخلی  هم عرض میکنیم ،آنهایی که می‌گفتند دنیای فردا دنیای مذاکره است و نه موشک، و با همین خیال خام شرف و حیثیت این ملت را به پای مذاکرات کشاندند بدانید و آگاه باشید تمامی این حوادث تلخ انحلال و نابودی رژیم صهیونسیتی را به دنبال دارد  و زمان آن رسیده دیگر عبرت گرفته و بزرگان هسته ای و دفاعی ما را با افکار خام خود به مسلخ ترورناجوانمردانه نکشانید .اهالی دنیای مذاکره بدانید رژیم صهیونسیتی به نفس های آخرین خود افتاده که اینگونه ناجوانمردانه بزرگان علمی ما را ترور مینماید و جرات جنگ مردانه با ایران را ندارند و خون این شهید والامقام بر گردن شما خواهد بود و دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه صلح جویانه بازدارند و  ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است. آنهایی که گمان میکنند ضربه ای بر هیمنه این کشور وارد کرده اند بدانند خون این شهید ارکان حکومت شما را به لرزه در خواهد آورد و این خون آبی خواهد بود بر شجره این انقلاب و نظام و راه این شهید ادامه دار است .

ما جوانان دانشجو معلم فرهنگیان اعلام میداریم تمام تلاش وجود خود را در راه انقلاب و اسلام هزینه خواهیم کرد و شهادت حقیقی در این راه آرمان و آرزوی ما خواهد بود و به زودی انتقام خون این شهید والامقام را از بزدلان کوردل منطقه و دنیا خواهیم گرفت.

و در آخر اعلام میداریم هرکس که بخواهد با افکار سست خود مانع یا تهدیدی برای راه انقلاب و گفتمان مقام معظم رهبری باشد بدون شک حضور دانشجویان فرهنگیان را در مقابل خود به خوبی درک خواهد کرد و امیدواریم تمامی مسئولین به واقع در عمل ، تمام تلاش خود را برای حفظ و پایداری  نظام و انقلاب جهت رسیدن به تمدن اسلامی ونابودی جبهه باطل مبذول دارند و از هیچ تلاشی دریغ نفرمایند
 «إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ»

  
نام:
ایمیل:
* نظر: