آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب؛
بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب در پی شهادت دانشمند برجسته هسته ای ، شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد .




به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب در پی شهادت دانشمند برجسته هسته ای ، شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد .

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرحین بما اتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحزنون

چندیست جمعه ها تلخ شده؛ آبسرد و بغداد فرقی نمیکند، شامگاه و غروب فرقی نمیکند، چندیست جمعه ها تلخ شده...

باری دیگر با رسیدن خبری تلخ در جمعه، کام ملت غیور ایران تلخ شده اما کوردلان و ترسوها باز هم اشتباه کردند، درست است که غم این واقعه جگر سوز و اشک به چشممان کرده اما طبق گفته پدر انقلابمان« بکشید ما را، ملت ما بیدار تر میشود».

اسرائیل و صهیونیست و هم کاسه ای هایشان بدانند هر عمل خبیثانه ای که انجام میدهند ، خود را یک قدم به مرگ نزدیک کرده اند.

ملت ما تشنه به خون شما هستند و پایان این بازی قطعا نابودی شما خواهد بود.ملت شهادت را از شهادت نترسانید ، هر قطره خون این ملت جوشیده و سبب میشود که شما در دریای خون غرق شوید( مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین).

اما این اتفاق تذکری باشد برای عاشقان صلح و مذاکره، به هوش باشید که اگر بار دیگر نامی از هرگونه سازش و تسامح به زبان بیاورید قطعا پاسخی کوبنده تر از عاملان این حادثه خواهید گرفت.

امر ولی«خط قرمز» ماست، اگر دست از وابستگی و اظهار ناتوانی بر ندارید غلیان غیرت این ملت را خواهید دید.

بسیج دانشجویی به عنوان چشم بیدار جنبش دانشجویی، عاملان این واقعه غم انگیز ترور دانشمند هسته ای والا مقام کشورمان را در داخل و خارج از کشور متهم دانسته و قطعا تا گرفتن انتقام خون این عنصر ارزشمند نظام تا آخرین نفس ساکت نخواهد ماند.

و السلام علی من اتبع الهدی
نام:
ایمیل:
* نظر: