آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان:
صفری مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو ، این روز فرخنده را به همه دانشجویان علی الخصوص دانشجویان دانشگاههای لارستان تبریک و تهنیت گفت.
 صفری مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت موضوع دانشگاه ها و نقش حیاتی دانشجویان به عنوان نیروی محرکه جامعه اذعان داشت : از دیدگاه امامین انقلاب ، مسئله دانشگاه ها جزو مسائل تراز اول برای انقلاب و کشور بوده است.حضرت امام در بحبوحه ی جنگ تحمیلی در دیدار با جمعی از مسئولین فرهنگی کشور می فرمایند : مسئله جنگ یک امر موقت است ؛ در صورتی که مسئله ی مهم و ماندگار و اساسی ما دانشگاه هاست.

 وی هدف نهایی تشکیلات بسیج دانشجویی را تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی برشمردند  و اذعان داشتند : اگر مسئله ی کادر سازی و تربیت نیروی جوان در بستر تشکیلات بسیج به درستی صورت گیرد؛ قطعا شاهد مدیران جوان ، مومن ، انقلابی و حزب اللهی در بدنه حاکمیت خواهیم بود و تحقق این امر ، یعنی تزریق روحیه امید و خود باوری و افزایش میزان رضایت مندی آحاد جامعه از عملکرد مسئولین.

صفری ضمن تشریح ابعاد مختلف فعالیت ها در بسیج دانشجویی خاطر نشان کردند: در بستر تشکیلات بسیج دانشجویی ، هم اکنون 5 هسته جنبشی در حالت فعالیت و ابتکار خلاقانه هستند و دانشجویان محترم بر اساس علاقه مندی خود، در یک یا چند هسته مشغول ایفای نقش می باشند . این هسته ها عبارت اند از : فرهنگ سازی (شامل فرهنگی ، اجتماعی ، هنری ، راهیان نور ) ، رشد و کادر سازی (جهت تربیت نیروهای مستعد و علاقه مند ) ، علمی پژوهشی ، جهادی ، مطالبه گری و گفتمان سازی.

وی ضمن با اهمیت برشمردن هسته مطالبه گری و گفتمان سازی اذعان کردند : مطالبه ی جدی حضرت آقا از قشر دانشجو این است که پرچم مطالبه گری و آرمان خواهی را زمین نگذارند و از حالت انفعال و بی مسئولیتی به یک مجموعه ی فعال پر انگیزه با احساس مسئولیت انقلابی تبدیل شوند. ایشان در ادامه فرمودند : نیاز امروز شهرستان اینست که دانشجویان ، به صورت تشکیلاتی منسجم و قوی به حیطه ی حفظ آرمان و ارزش ها ورود کنند و مطالبه گری و گفتمان سازی آرمان ها و اصول انقلاب را در بین آحاد جامعه نهادینه کنند.

 فرمانده دفتر بسیج دانشجویی لارستان در پایان ، ضمن تشکر از همه فرماندهان سابق بسیج دانشجویی، از آحاد دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان دعوت به حضور در این تشکیلات نورانی و ایفای نقش خود کرد و گفت : فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو را به فال نیک می گیریم و به حول و قوه الهی فعالیت تشکیلاتی هسته ی مطالبه گری و گفتمان سازی را جهت تحقق منویات رهبر عزیز انقلاب آغاز خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: