آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
مدیر هسته عفاف و حجاب بسیج دانشجویی استان فارس با دکتر عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان به صورت مجازی دیدار و پیرامون اقدامات انجام شده ی این هسته در بسیج دانشجویی سخن گفت.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، مدیر هسته عفاف و حجاب بسیج دانشجویی استان فارس با دکتر عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان به صورت مجازی دیدار و پیرامون اقدامات انجام شده ی این هسته در بسیج دانشجویی سخن گفت.

رقیه جوکار، ضمن اشاره به راه اندازی پویش مطالبه گری در خصوص جمع آوری پوشاک نامناسب با پشتوانه ی14هزار امضای مردمی ادامه داد، در گام بعدی ما نامه ای در همین خصوص را به دادستان کل کشور و استان فارس، نمایندگی ولی فقیه در استان و شورای اصناف تنظیم و ارسال کردیم و از آنها درخواست توجه به این مطالبه ی مردمی را داشتیم.
سرانجام این اقدامات موجب راه اندازی قرارگاه مرکزی عفاف و حجاب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس شد که در راستای آن، کارگروه رصد، اشراف و مطالبه گری به بسیج دانشجویی استان فارس محول گردید.

جوکار خاطر نشان کرد، از آنجا که مقام معظم رهبری می فرمایند: «مراقبت از حجاب در درجه اول با مدیران و مراکز حکومتی است» ما تصمیم گرفتیم،به سراغ مسولین استانی برویم و ضمن تقدیم وصیتنامه شهدا پیرامون عفاف و حجاب و سند عفاف و حجاب مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی لزوم توجه ویژه به این حوزه را به آن ها یادآوری کنیم.

لازم به توضیح است، این نشست با حضور نخبگان و فعالان این حوزه از سراسر کشور برگزار شد که مدیر هسته حجاب و عفاف بسیج دانشجویی فارس، با ارسال فعالیت ها و گزارش اقدامات انجام شده، توانست به عنوان یکی از ۵تشکل برتر انتخاب و به ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات خود در این حوزه بپردازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: