آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
پرنیان نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی فارس در پیامی سالروز ولادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و روز پرستار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، پرنیان نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی فارس  در پیامی سالروز ولادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و روز پرستار را تبریک گفت.

 متن پیام حجت الاسلام پرنیان بدین شرح است: 

روز پرستار را به جامعه فرهیخته پرستاری در جای‌جای ایران اسلامی که زینب‌گونه رنج‌ها و دشواری‌ها را در این عرصه مهم بر جان خریده و خستگی‌ناپذیر در پی التیام آلام بیماران هستند، تبریک گفته و از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آن‌ها صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

بی‌تردید امتداد نگاه و خدمت مهرآمیز در حرفه پرستاری شمه‌ای برگرفته‌شده از این بانوی عفیفه است که آگاهی و بهبودی را برای دردمندان و بیماران به ارمغان آورده و زادروز میلاد فرخنده‌اش با نام زیبای پرستار زینت یافته است.

امید است پرستاران در کنار این خدمت حساس، سیره و صفات الهی حضرت زینب (سلام‌الله علیها) را بیش از پیش کسب کرده و در زندگی و خدمت خود جاری و ساری سازند.

بدون شک پرستاران و دیگر کارکنان حوزه درمان که از نخستین روزهای حضور ویروس کووید-19 تن به رویاروئی مستقیم با این دشمن ناشناس، نادیدنی و خطرناک دادند برای همیشه تاریخ، اسطوره های ایثار و افتخار باقی خواهند ماند و اجر شان در پیشگاه خداوند قادر متعال محفوظ و در حافظه تاریخی ملّت بزرگ و فهیم ایران  باقی خواهد ماند 


پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی فارس به مناسبت ولادت حضرت زینب(س ) و روز پرستار
نام:
ایمیل:
* نظر: