آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
مسعود گواهیان، مدیر کانون دوستان آسمانی، شهرستان جهرم گفت: نخستین اکران آنلاین یک فیلم در سامانه عماریار و اولین اکران مردمی آنلاین جشنواره عمار، چهارشنبه ۳ آذر ماه امسال با نمایش مستندی از کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم کلید می‌خورد.
مسعود گواهیان، مدیر کانون دوستان آسمانی، شهرستان جهرم گفت: نخستین اکران آنلاین یک فیلم در سامانه عماریار و اولین اکران مردمی آنلاین جشنواره عمار، چهارشنبه ۳ آذر ماه  امسال با نمایش مستندی از کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم کلید می‌خورد.

مراسم افتتاحیه اکران‌های مستند ماح، ساعت ۳۰ و ۱۸ دقیقه روز چهارشنبه سوم دی‌ماه به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود.

 این فیلم، به کارگردانی سید عباس طهماسبی، تهیه‌کنندگی سیاوش معصومی و گویندگی ناصر طهماسب به تولید رسیده که روایت ماجراهای شکل‌گیری و فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) به عنوان یکی از مساجد موفق  در کشور است.

در این مراسم، مخاطبان به صورت همزمان و مجازی، به تماشای این مستند می‌نشینند، مادر شهیدان خالقی‌پور از تهران و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از ساری، مهمانان افتخاری این برنامه هستند.

 اکران مردمی آنلاین، در  قالب خرید بلیت اختیاری و نذر فرهنگی برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم به شرط ثبت‌نام قبلی آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه و ثبت درخواست اکران مردمی آنلاین مستند ماح، به شناسه @Ekranyar در پیام‌رسان‌های داخلی پیام داده و یا با شماره ۰۲۱۴۲ تماس بگیرند.

شایان ذکر است گروه رسانه‌ای ماح وابسته به کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی بیش از ۱۰ سال بوده که در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کار‌های ساخته شده در این مرکز بار‌ها در جشنواره‌های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

اکران مستند ماح در جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: