آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس در انتقاد از گفته های شیخ محمود امجد:
نسبت های ناروا و بی اساس، به نظام ورهبری جمهوری اسلامی، زیرساخت تهیه خوراک های تبلیغاتی برای رسانه های معاند و دشمنان اسلام و انقلاب است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس ضمن بیان این مطلب در انتقاد از گفته های، شیخ محمود امجد گفت: برخی از گفته های، افراد نشانگر تنزل مقام انسانیت است و هر انسان منصفی از بیان مطالب بی پایه و اساس، متاسف خواهد شد.

پرنیان همچنین ضمن محکوم کردن اینگونه بیانات در خصوص، رهبری و انقلاب افزود: امروز رهبری، دلسوزترین فرد برای حفظ اسلام، مکتب شیعه و ایران است و حتی شیعیان کل دنیا نیز در مسیر تکامل از چنین شخصیت مدبری تبعیت می‌کنند.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات از نقشه های شوم دشمنان طی، چهل سال اخیر نسبت به نظام و انقلاب انتقاد کرده و افزودند: در طول این مدت دشمنان با استفاده از همه امکانات و ترفندهای، در اختیار اعم از تحریم دارو و نفت و سلب آرامش از مردم و کشور و بسیاری، راهکارهای دیگر تلاش، کردند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند اما مردم متدین و فهیم و فداکار ایران با تبعیت از دستورات دینی و پیروی از منویات ولی، فقیه و اطاعت از رهبری محکم و استوار ایستاده و از کیان و مرزهای کشور همه جانبه دفاع می کنند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس در پایان سخنان خود بیان داشت: اگر شیخ محمود امجد فقط، از کل مطالب علمی این روایت امام صادق را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده بود چنین راه انحرافی را در پیش، نمی گرفت.
آنجا که می‌فرماید :

«ثَلَاثٌ لَا یُغِلُّ عَلَیْهِنَّ قَلْبُ امْرِئٍ مُسْلِمٍ إِخْلَاصُ الْعَمَلِ لِلَّهِ»، سه چیز است که قلب انسان مسلمان خیانت به آن نمی‌کند، انسان مسلمان و مؤمن در عمل خیانت نمی‌کند و سعی می‌کند عملش را برای خدا خالصانه انجام بدهد، بعد هم می‌فرماید: «وَ النَّصِیحَةُ لِأَئِمَّةِ الْمُسْلِمِینَ»؛ این دستور پیامبر ماست.
نام:
ایمیل:
* نظر: