يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
خدمات جهادی حوزه بسیج خواهران
در هفته گذشته نیز مانند قبل، خواهران بسیجی با اقدامات مختلف فرهنگی جهادی خود، خدمات ارزنده ای ارائه نمودند. برخی از این فعالیت ها را خواهید دید.

خواهران بسیجی حوزه فاطمه الزهراء (علیهاسلام) در هفته گذشته برنامه های مهی در سطح شهر زرقان و بخش های دیگر این شهر برگزار نمودند.

یکی از این خدمات در جهت تقدیر و تشکر از خواهران بسیجی مراقبین سلامت که در جهت پیش گیری و مقابله با کرونا با شبکه بهداشت زرقان همکاری داشتند، صورت گرفت.

برنامه دیگر، برگزاری جشن میلاد حضرت زینب_س و روز پرستار توسط پایگاه حضرت رقیه_س و تقدیر و تشکر از بسیجیان فعال پایگاه بود که با حضور بسیجیان و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت.

همچنین در خدمتی دیگر تعدادی بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند توزیع شد. این کمک های مؤمنانه به مناسبت میلاد حضرت زینب_س و به همت بسیجیان پایگاه حضرت مریم_س انجام شد.

در ادامه با توجه به مناسب روز پرستار و زحماتی که این قشر در یکسال گذشته در مورد بیماری کرونا متحمل شدند، جمعی از خادمین شهداء خواهر بسیجی سپاه ناحیه زرقان با مشارکت خادم الشهدای برادر، با حضور در بیمارستان امام حسن عسکری (ع) این شهرستان، با عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به کادر درمان این بیمارستان و کادر اورژانس ۱۱۵ شهرستان، از زحمات آنها و زحمات کادر درمان و پرسنل خدوم تقدیر و تشکر به عمل آوردند.



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: