آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس :
حجت السلام پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج دانشجویی فارس ، ضمن گرامیداشت یوم‌الله نهم دی ماه اظهار داشت: نهم دی ماه روز خیزش مردم شریف ایران برای خنثی‌سازی توطئه بزرگی بود که قصد داشت شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی را متزلزل و انقلاب اسلامی را رشته کند.
حجت السلام پرنیان  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج دانشجویی فارس ، ضمن گرامیداشت یوم‌الله نهم دی ماه اظهار داشت: نهم دی ماه روز خیزش مردم شریف ایران برای خنثی‌سازی توطئه بزرگی بود که قصد داشت شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی را متزلزل و انقلاب اسلامی را رشته کند.

وی با بیان اینکه این توطئه فراگیر در همه جای کشور با حمایت استکبار نقش سنگین خود را اجرا می‌کرد، افزود: مردم شریف ایران با بصیرت کامل و با درک اهداف شوم دشمنان به شکل گسترده و فراگیر به میدان آمدند و آن توطئه‌ها را خنثی کردند به نحوی که رهبر معظم انقلاب نهم دی ماه را یوم‌الله نامیدند.

نماینده ولی فقیه دربسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه نهم دی ماه طلیعه ایجاد هفته بصیرت در کشور شد، ابراز داشت: بصیرتی که همیشه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب وجود داشته است و اگر ملتی در سرنوشتش، توطئه‌های دشمنانش، توانمندی و توانایی‌های ملی و امکانات و ظرفیت‌هایش بصیرت نداشته و شیوه مقابله با دشمن را نداند آن ملت آسیب‌پذیر است.
نام:
ایمیل:
* نظر: