يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
یوم الله نهم دیماه
سرهنگ افشاریان به مناسبت سال روز نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، پیامی صادر کرد.
اینجانب فرارسیدن این روزتاریخی رابه مردم شریف وبزرگوارشهرستان زرقان تبریک عرض می نمایم وسربلندی وعزت روزافزون این نظام ومملکت پرافتخارراازخداوندمتعال مسالت می نمایم.پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 9دی:
9دی سال 88روزعظمت و شکوه حضور مردم بصیر و ولایتمدار ایران عزیز در برابر دشمنان بود و اوج میثاق امت با ولایت به نمایش گذاشته شد. فتنه 88جنگ احزاب دیگری بودکه بامیثاق واقعی امت با ولایت در یوم الله 9دی، منجر به شکست تمامی ترفند های دشمنان و معاندین گردید. مردم شریف ایران در آن روز حماسی نشان دادند که رمز موفقیت این نظام و انقلاب اسلامی، وحدت ملی در زیر پرچم پر افتخار ولایت بوده وخواهدبود. امروز هم راه نجات و برون رفت ازهمه مشکلات به فرموده ی رهبر عزیز و حکیم "تکیه به داشته های درونی این کشور می باشد" و اگر قرار باشد حماسه های دیگری در عرصه های مختلف در برابر دشمنان ذلیل وضعیف رقم بخورد، عمل واقعی به فرامین ومنویات رهبری عزیز       می باشد.
اینجانب فرارسیدن این روزتاریخی رابه مردم شریف وبزرگوارشهرستان زرقان تبریک عرض می نمایم وسربلندی وعزت روزافزون این نظام ومملکت پرافتخارراازخداوندمتعال مسالت می نمایم.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: