آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
در نشست با عضو شورای شهر شیراز مطرح شد:
با حضور محمدتقی تذروی عضو شورای شهر شیراز و تعدادی از دانشجویان خواهر و فعالان اجتماعی نشست برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، با حضور محمدتقی تذروی عضو شورای شهر شیراز و تعدادی از دانشجویان خواهر و فعالان اجتماعی نشست برگزار شد.
 
رقیه جوکار دبیر هسته عفاف و حجاب ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نسبت به عدم اجرای وظایف مربوط به شهرداری ها در سند عفاف و حجاب مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و عدم فضا سازی مناسب و درشأن شهرشیراز در ایام فاطمیه و روزهای نزدیک به شهادت سردار رشید اسلام، شهیدسلیمانی، اعتراض کرد و افزود: در سند عفاف و حجاب ۱۱بند به عنوان وظایف شهرداری ها و شورای شهر در این حوزه اشاره شده که متأسفانه بسیاری از آن ها مغفول مانده است. تاسیس و فعال نمودن فرهنگسراهای حجاب یکی از این موارد است. 


جوکار ادامه داد، اکنون که به واسطه شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری جلسات و مراسم دسته جمعی به صورت حضوری وجود ندارد، لزوم توجه به فضاسازی شهر توسط شهرداری اهمیتی دوچندان می یابد.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است در سومین حرم اهل بیت و در ایام فاطمیه«شهرفاطمی، حجاب فاطمی» به عنوان یکی از اصلی‌ترین گفتمان های شهری مطرح شود و در سطح شهر به صورت عکس نوشته و پوستر نمود عینی بیابد.

ضروری است که شهرداری در ایام مقارن با سالگرد شهادت شهید سلیمانی از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی خود حداکثر بهره برداری را انجام دهد.

جوکار گفت: لزوم توجه به امنیت پارک ها جهت بانوان از دیگر مطالبات دبیر هسته عفاف و حجاب بسیج دانشجویی می باشد که ما به عنوان رابط بین مردم و مسولین خود را موظف می دانیم که مشکلات را به گوش مدیران برسانیم.

تذروی، در ادامه ضمن تشکر از حضور و حس مسئولیت پذیری شهروندی و دغدغه مندی در مجموعه بسیج دانشجویی اعلام کرد: در حوزه اختیارات خود پیگیر مطالبات مطرح شده در این جلسه خواهد بود. وی گفت: موارد مطرح شده را با شهرداری مطرح و نامه نگاری خواهم کردم که رونوشت نامه را برای شما هم ارسال خواهم کرد.

در پایان نشست،یک نسخه از سند عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه  یک شاخه گل لاله(نماد شهدا) و وصیتنامه ای از شهید، به این عضو شورای شهر شیراز اهدا شد.


اعتراض به عدم اجرای وظایف شهرداری در سند عفاف و حجاب و عدم فضا سازی شهر شیراز در ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی

اعتراض به عدم اجرای وظایف شهرداری در سند عفاف و حجاب و عدم فضا سازی شهر شیراز در ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی
نام:
ایمیل:
* نظر: