دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۲
محفل انس با قرآن با حضور متربیان شجره طیبه صالحین به همت پایگاه خواهران ام ابیها (س) سپاه ناحیه خنج برگزار شد.
به گزارش خبرنگار تنویر از خنج، محفل انس با قرآن در روز 13 مرداد همزمان با سالروز شهادت شهیده مریم فرهانیان و روز بسیج جامعه زنان توسط پایگاه بسیج خواهران ام ابیها (س) سپاه ناحیه خنج برگزار شد.

در ابتدای این محفل نورانی که با حضور متربیان شجره طیبه صالحین پایگاه ام ابیها (س) و در مسجد اهل البیت (ع) خنج برگزار گردید، خواهر بهمن پور فرمانده حوزه مقاومت حضرت رقیه (س) ضمن خیرمقدم به متربیان، صحبت هایی در مورد رشادت های شهدای زن بیان نمود و سالروز بسیج جامعه زنان را به بسیجیان تبریک گفت.


در ادامه برنامه، صفحات مشخص شده جهت ختم قرآن در اختیار متربیان قرار گرفت و متربیان شروع به تلاوت قرآن نمودند.

فرمانده حوزه خواهران حضرت رقیه (س) در این رابطه گفت: ختم قرآنی که توسط متربیان انجام شد، به شهیده شاخص سال 92، شهیده طاهره هاشمی اهداء گردید.

در پایان این محفل قرآنی، جناب سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در بین متربیان حضور یافت و ضمن تقدیر و تشکر از آنان، روز بسیج جامعه زنان را تبریک گفت.

سرهنگ همتی سروستانی خاطرنشان کرد: باید با قرآن انس بگیریم و این کتاب آسمانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به ﺗﺄکید قرآن مبنی بر حفظ عفاف و حجاب برای خواهران، افزود: قرآن کریم برای موضوع حجاب و عفاف اهمیت خاصی قائل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خنج در پایان ضمن اشاره به اهمیت حجاب از منظر قرآن و دین، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: حجاب برای زن مصونیت است، نه محدودیت.









نام:
ایمیل:
* نظر: