آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
ندا اسدی
ما باید بدانیم مسلط بر سرنوشت خود هستیم ما کاپیتان روح خود هستیم زیرا این قدرت را داریم که افکار خود را کنترل کنیم آنچه را مغز انسان تصور و باور می کند به آن می رسد.
ندا اسدی فعال فرهنگی دانشجوی کارشناسی ارشد برق دانشگاه پیام نور شیراز طی یادداشتی نوشت:

براستی که اندیشه ثروت و دارایی است دارایی قدرتمندی که قوتی با هدف مشخص و اشتیاق سوزان ترکیب می شود و راه رسیدن به ثروت را به روی شما می گشاید. می توان با استفاده از اصول مشخص و شناخته شده انگیزه ناملموس اندیشه را به ثروت مادی تبدیل کرد. موفقیت از آن کسانی است که ذهنیت موفق دارند. ما باید بدانیم مسلط بر سرنوشت خود هستیم ما کاپیتان روح خود هستیم زیرا این قدرت را داریم که افکار خود را کنترل کنیم آنچه را مغز انسان تصور و باور می کند به آن می رسد.

ایمان مهم ترین عنصر ذهن است وقتی ایمان با اندیشه در هم می آمیزد ذهن نیمه هشیار بی درنگ ارتعاش آن را درک می کند و آن را به فراصت لایتناهی تبدیل می نماید بر اساس تجربه و گفته های بسیاری از بزرگترین ثروتمندان دنیا ثروتمند شدن از ذهن فرد آغاز می شود نه از کیف پول او شور و اشتیاق علاقمندی ایده های جذاب نظم و انظباط زیر بنای ثروت را تشکیل می دهند، زیگ زیگلار می گوید: من به این نتیجه رسیده ام که ثروت چیزی جز یک حالت ذهنی نیست و هر کسی قادر است با پرورش تفکرات ثروتمندانه در ذهن خود حالت ذهنی ثروتمندان را به دست بیاورد جهان کلمات افکار و اعمال شمارا کپی می کند و آنها را در تجربه های بعدی به شما بازمی گرداند و بیانگر این نکته است که انرژی و افکاری که از شما در جهان پخش می شود در نهایت به خودتان باز می گردد، این نکته را میتوان مد نظر قرار داد که آنچه اکثر افراد ثروتمند به عنوان نقطه قوتشان در راه رسیدن و به دست آوردن مال و اموال به آن اشاره می کنند یک چیز است ذهنیت میلیاردی افراد ثروتمند در مهارت خیلی مهمی استاد شده اند ذهن خود را طوری پرورش داده اند که برایشان کار کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: