آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم:
تصویب فاجعه ی FATF یعنی شراکت با قاتلان حاج قاسم و ابومهدی و همه کسانی که خونشان برای پا برجا ماندن جمهوری اسلامی بر زمین ریخت و جوانان انقلابی این امر را تحمل نخواهند کرد. امیدواریم که آقایان مصلحت امت و نظام را فدای مصلحت خواص و احزاب نکنند.
حسین نجفی، مسئول پایگاه بسیج دانشجویی شهید ابراهیم هادی دانشگاه دولتی جهرم در پی بازگشت لوایح FATF به مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی نوشت:

همه ما قطعاً درباره گروه ویژه اقدام مالی یا همان FATF شنیده‌ایم. سازمانی که توسط جی7 برای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم راه افتاد. اما قضیه آنجا جالب می‌شود که ایالات متحده که خود اعتراف کرده حامی و مؤسس گروه‌های تروریستی مثل داعش است و کانادا که بهشت مفسدین اقتصادی است از اعضای جی7 هستند و چنین کشورهایی می‌خواهند با تروریسم و پولشویی مبارزه کنند.

سوای از اینکه با پیوستن به کشورهای همکار FATF ایران موظف است تعداد زیادی از ارگان‌ها و نیروهای نظامی و مسئولین خود را به عنوان تروریست تحریم کرده و در نتیجه توان نظامی و سیاسی خود را به ضعف دچار کند، تجربه تلخ برجام و سرنوشت کشورهایی مثل لیبی نشان داده حتی اگر ما تمامی خواسته‌های غربی‌ها را نیز برآورده کنیم باز بهانه‌ای جدید برای فشار پیدا می‌کنند.

حال امروز که سرنوشت این موضوع در دست مجمع تشخیص مصلحت نظام است، خبرهای ناگواری به گوش می‌رسد. اواسط اسفند ماه بود که خبر رسید برخی آقایان تلاش می‌کنند کهFATF تصویب شود و اجرای این فاجعه بسیار نزدیک بود که با ورود به موقع و انقلابی دلسوزان در تشکل ها و نهاد های مختلف از جمله بسیج دانشجویی کشور، این امر خنثی شد و بررسی این موضوع به بعد از عید موکول شد.

اما این تأخیر به معنای عدم تصویب نبود و هنوز هم همان افراد به دنبال تصویب هستند. کسانی که یحتمل به دلیل نزدیکی انتخابات حاضر نیستند هزینه دهند که مبادا رأی خودشان یا هم حزبی هایشان ریزش کند.

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در این رابطه تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا تصمیمی که می گیرند در راستای تحقق شعار سال، یعنی تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باشد. 

کمااینکه پیوستن به این کنوانسیون های استعماری بین المللی یعنی ضربه زدن به پیکره اقتصاد ایران که در شرایط تحریم دارد از ظرفیت های خود استفاده می کند که شرایط اقتصادی از این بدتر نشود. حال اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیمی بگیرد که این کنوانسیون ها به منابع مالی کشور و فرایند های مالی و اقتصادی دسترسی داشته باشند، کشور را با مشکل اساسی روبرو خواهند کرد و از آن طرف طبق معمول بعد از آنکه کشور های عضو و ناظر به خواسته های خود رسیدند دیگر خود را ملزم به همکاری ندانسته و باز هم رویه گذشته خود، یعنی فراموش کردن تعهدات خود را پیش خواهند گرفت.

در هر صورت تصویب این فاجعه یعنی شراکت با قاتلان حاج قاسم و ابومهدی و همه کسانی که خونشان برای پا برجا ماندن جمهوری اسلامی بر زمین ریخت و جوانان انقلابی این امر را تحمل نخواهند کرد.
امیدواریم که آقایان مصلحت امت و نظام را فدای مصلحت خواص و احزاب نکنند.

دانشجویان بسیجی همواره منافع ملی و ملت را در نظر خواهند گرفت و برای تحقق آن و جلوگیری از به خطر افتادن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و تا حصول نتیجه مطلوب، با قدرت و صلابت پای خواسته های خود خواهند ایستاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: