آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس:
محمد تاج بخش ضمن اعلام آغاز به کار هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس گفت: جنبش دانشجویی با تمام قدرت اراده بر قطع ید مسئولان نامسئول و بالاشهر نشینی کرده است که خون مردم مستضعف را در شیشه کرده و با خدمت به سرمایه داران و اربابان قدرت برای خود رای و کرسی و جایگاه گدایی میکنند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، محمد تاج بخش،دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی فارس از آغاز به کار این هسته تخصصی خبر داد و گفت: پنجمین دهه ی انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی آغاز شد که دشمنان قسم خورده ی خارجی تمام توان و ظرفیت خود را در جهت تخریب چهره ی انقلاب در بین مردم و وارد آوردن ضربه ی داخلی به سیستم مدیریت کشور به میدان آوردند. متاسفانه این حربه ی نفاق به سرعت جای خود را در بین برخی مسئولان غرب زده ی غرب گرا پیدا کرده و با سوء مدیریت در فضای اقتصادی ، باعث پدیدار شدن شکاف عمیق اختلاف طبقاتی بین طبقات مختلف جامعه و تزریق روح سرمایه داری و ترویج نظام فکری آقا زادگی و استفاده از رانت شده است.

محمد تاج بخش گفت: جنبش دانشجویی که همواره خود را پاسدار آرمان های ناب انقلاب اسلامی میداند، با هوشمندی کامل و رصد الگوی دشمنی دشمنان خارجی و همراهان داخلی آنها امروز بخوبی دریافته است که ضعف در تعریف و بسط عدالت به روزنه ی تخریب چهره ی نظام در شهر ها و روستاهای ما شده است.

وی افزود: لذا با توجه به لزوم به میدان آوردن تمام ظرفیت های نخبگانی و عملیاتی جوانان مومن انقلابی و مقابله ی با حربه ی دشمنان در این فضای هاله ای و رسالت مذکور ، ذیل مجموعه ی بسیج دانشجویی استان فارس اقدام به تشکیل هسته ی تخصصی عدالت شهری نموده ایم تا تحت لوای عدالت خواهی و گفتمان سازی ضمن آگاه سازی مدیران و تصمیم گیران شهری و روستایی به مقابله ی قاطع با آن دسته از مدیران فاسد و خیانت کاری که اجرای برنامه های غیربومی و بعضا غیر اسلامی غربی را مایه ی افتخار مجموعه ی خود میدانند برویم.

این فعال دانشجویی اذعان کرد: لازم است همگان بدانند که همانطور که دوران بزن و در رو در عرصه ی تجاوز نظامی گذشته است ، دوران بخور بخور های آقایان و فرزندان و عمو زاده های سیاسی شان به سر آمده است و جنبش دانشجویی با تمام قدرت اراده بر قطع ید مسئولان نامسئول و بالاشهر نشینی کرده است که خون مردم مستضعف را در شیشه کرده و با خدمت به سرمایه داران و اربابان قدرت برای خود رای و کرسی و جایگاه گدایی میکنند.


هسته ی تخصصی عدالت شهری ضمن بهره گیری از نظریات نخبگان ، اساتید دانشگاه ، فعالین و دلسوزان اجتماعی و فرهنگی و با اعتماد به عدالت قضایی مجموعه ی نمایندگی دستگاه قضایی در استان فارس ، بر آن است تا مجموعه ای از اهم مسائل شهری و روستایی را بی توجه به جناح بندی های سیاسی و مسئولان متولی مشکلات را احصاء نموده و نسبت به مطالبه ی شفاف آن ها اقدام کند و اطمینان داریم استاندار محترم و زیر مجموعه ی ایشان بعنوان نماینده دولت ، دستگاه قضایی استان بعنوان دادگر و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در استان  بعنوان امام  و راهنمای در این امر خطیر ما را یاری خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تمرکز گرایی در اداره امور استان و تجمع تصمیم گیری ها از شیراز، هسته عدالت شهری فعالیت های خود را از سومین حرم اهل بیت علیهم السلام آغاز و با همکاری دفاتر بسیج دانشجویی در تمام استان اقدامات و فعالیت های مسئولان شهری و روستایی را بطور مداوم و تخصصی رصد و مورد تحلیل قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که کمیته ی ویژه ای برای بررسی اقدامات شورای اسلامی شهر و مجموعه ی شهرداری شیراز از هفته ها قبل تشکیل شده است که ان شاءالله به زودی نسبت به مسائل احصاء شده پیگیری ها و مطالبات آغاز شده و از طریق خبرگزاری ها به استحضار مردم شریف استان خواهیم رساند.

دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس در پایان تصریح کرد: مدیران و مسئولان استان و بویژه شهر شیراز بند کفش هایشان را محکم ببندند که بزودی قرار است به نفع مستضعفین و برای برپایی عدالت تمام همت خود را به کار ببندند و پاسخگوی مطالبات جنبش دانشجویی باشند. مجموعه تخصصی عدالت شهری رسما اعلام میدارد با هیچ مدیر یا مسئولی بر سر حقوق مردم مماشات نخواهد کرد و هرگونه تقابل و سنگ اندازی در مسیر جریان عدالتخواه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و آرمان عدالت تلقی خواهد شد.
شعار ما شهر عدالت محور و آرمان ما شهر مهدی (عج) محور است.
نام:
ایمیل:
* نظر: