کد خبر: ۱۲۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مسئول جامعه زنان ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز خبر داد:
مسئول جامعه زنان ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز از توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در غرب شیراز در پیک چهارم کرونا خبر داد.

هاشم‌خانی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز با یادآوری کاهش ذخایر بانک خون فارس، از رزمایش "نذر خون" در فروردین ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بسیجیان شمال غرب شیراز ضرورت انجام این کار خداپسندانه و مهم را به خوبی درک کرده و در این عرصه نیز همانند گذشته، پیشگام و پیشقدم هستند. 

به گفته وی، تعداد کل شرکت کنندگان در این رزمایش  ۷۹ نفر، که 46نفر خواهر و 33 نفر را برادران تشکیل دادند و 15 نفر از خواهران و 29نفر از برادران موفق به اهداء خون شدند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده خواهران بسیجی در زمان کرونا گفت: راه‌اندازی 14 کارگاه تولید ماسک، لباس ایزوله وگان، تهیه و توزیع بیش از 4000 بسته معیشتی و بهداشتی و یلدایی در مناسبت‌ها و زمان‌های مختلف دربین خانواده‌های در گیر کرونا و نیازمند حوزه استحفاظی، و برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی که هزینه آن صرف خانواده‌های نیازمند شد، از جمله اقدامات خواهران بسیجی در یک‌سال گذشته است.

ذبح 100 راس گوسفند و توزیع بین خانواده‌های درگیرکرونا و نیازمند، برگزاری چندین رزمایش کمک مومنانه جهت خانواده‌های نیازمند، شناسایی و تهیه شناسنامه جهت زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، وتهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به این عزیزان، از جمله دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز است که هاشم‌خانی به آن اشاره کرد.

مسئول جامعه زنان ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز ضمن بیان اینکه در این ایام، خیرین، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی تلاش مضاعفی نسبت به قبل داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد، به اجرای طرح "شهید سلیمانی" توسط بسیج جامعه زنان اشاره و تصریح کرد: قبل از طرح شهید سلیمانی، خواهران به‌صورت تیم‌های چندنفره جهت شناسایی و تشکیل شناسنامه برای خانواده‌های کرونایی و سرکشی به‌صورت هفتگی و خانه به خانه اقدام نمودند و درحال حاضر هم خواهران بسیجی دراین طرح، در قالب تیم‌های مراقبتی و حمایتی و نظارتی بسیار خوب و موفق عمل نموده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: