آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در بیانیه ای اعلام کرد: اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برنامه ای با موضوع نشست مجازی دانشجویان و فعالان ایرانی حوزه بین الملل و جهان اسلام با حضور رهبر حزب نهضت اسلامی تاجیکستان مورخ پنج شنبه 1400/01/26 منتشر شده که مجری و متولی برنامه نیز در پوستر تبلیغاتی آن درج گردیده است.
روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در بیانیه ای اعلام کرد: اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برنامه ای با موضوع نشست مجازی دانشجویان و فعالان ایرانی حوزه بین الملل و جهان اسلام با حضور رهبر حزب نهضت اسلامی تاجیکستان  مورخ پنج شنبه 1400/01/26 منتشر شده که مجری و متولی برنامه نیز در پوستر تبلیغاتی آن درج گردیده است.

براساس شایعات صورت گرفته برنامه مورد اشاره توسط بسیج دانشجویی فارس انجام شده است، لذا بدینوسیله به اطلاع عموم می رساند که بسیج دانشجویی استان فارس هیچ گونه دخالتی در اجرای این برنامه نداشته و متولی آن نیز نمی باشد.

بسیج دانشجویی استان فارس ضمن تکذیب این‌گونه ادعاها و شایعات، اعلام می دارد که این مجموعه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار اینگونه موارد برای خود محفوظ می‌داند.

ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: