آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
دبیر بخش موسیقی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز:
عباس معتمد گفت: موسیقی ارزشی و حماسی یک فضای بسیار باز و یک دریای وسیع است که هر قسمت از تولید یک شخص با تخصص رو نیاز دارد.
عباس معتمد مسئول بخش موسیقی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در خصوص سابقه موسیقیایی خود گفت: 10سال سابقه فعالیت حرفه ای موسیقی در زمینه تخصصی خوانندگی دارم. قطعه های موسیقی بسیاری را تولید کردم و در حال حاضر در دست تولید و بصورت فوق حرفه ای کشوری دارم. اولین قطعه ای که به صورت حرفه ای کار کردم قطعه ای با نام (ماه بنی هاشم)که در وصف شهدای عاشورا بود که با عنایت پروردگار مورد استقبال مردم و رسانه ها واقع شد.

معتمد افزود: پس از آن مسئولیت دبیر موسیقی بسیج دانشجویی استان فارس را به مدت  4 سال بعد از شرکت در اولین دوره جشنواره ققنوس دانشجویی که مقام برتر را داشتم عهده دار بودم که در این مدت در قسمت فرهنگی و هنری فعالیت های بسیاری در این زمینه انجام شد و به مدت 2 سال مدیر مسئول بخش موسیقی بسیج هنرمندان ناحیه بقیة االه سپاه استان فارس رو  عهده دار بودم. در این مدت هر ساله در جشنواره های دانشجویی از سال 93 تا بحال در زمینه موسیقی جزو نفرات برگزیده و اول بودم.



 مسئول بخش موسیقی جشنواره دانشگاهیان تاریخ سازان در مورد ارسال آثار و نکات مربوطه گفت: موسیقی ارزشی و حماسی یک فضای بسیار باز و یک دریای وسیع است که هر قسمت از تولید یک شخص با تخصص رو نیاز دارد. ابتدا نیاز میبینم توضیحاتی بدم در جهت ساخت یک قطعه موسیقی؛ خیلی از افراد ذهنیتی دارند که فکر میکنند یک قطعه موسیقی با چند ساعت کار یا یک شبانه روز ساخته می شود؛ در صورتی که یک ذهنیت کاملا اشتباه درباره این مسئله است.
ساخت یک قطعه موسیقی بسیار زمان بر و حتی بعضی از قطعه ها ماه ها و حتی سال ها زمان نیاز دارد.

در ادامه گفت: مواردی که در جهت تولید یک قطعه موسیقی دخیل هستند:
شعر و ترانه( تخصصی)؛ ملودی و آهنگسازی(تخصصی)؛تنظیم قطعه(تخصصی)؛نوازندگی ساز(تخصصی) صدابرداری(تخصصی)؛میکس و مستر(تخصصی)

عباس معتمد در پایان ضمن دعوت از دانشجویان هنرمند برای شرکت در جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز گفت: د در بخش موسیقی موضوعاتی در پوستر جشنواره مشخص شده که دوستان هنرمند با مراجعه به سایت بسیج دانشجویی استان فارس و یا دبیر خانه جشنواره مدیریت و فرهنگسازی می توانند از این موضوعات مشخص جهت شرکت در جشنواره فوق مطلع شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: