آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
الهام زارع خفری
اگر مروری بر فعالیتها و اقدامات هشت ساله اخیر دولت دهم و یازدهم داشته باشیم چنان شگفت زده خواهیم شد که حتما به فکر کارگردانی و نویسندگی آنها خواهیم افتاد.
الهام زارع خفری جانشین دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای ممسنی طی یادداشتی پیرامون فعالیت ها و اقدامات هشت ساله اخیر دولت دهم و یازدهم نوشت: 

اگر مروری بر فعالیتها و اقدامات هشت ساله اخیر دولت دهم و یازدهم داشته باشیم چنان شگفت زده خواهیم شد که حتما به فکر کارگردانی و نویسندگی آنها خواهیم افتاد. " تدبیر و امید" و "کلید " طلایی گشایش در ارتباطات جهانی و داخلی ؛ گلواژه های زیبای آقای روحانی بود تا هویت پاسپورت ایرانی را در جهان بالنده کند.

و اما نگاهی گذرا بر مهمترین قراردادهای بین المللی:
قرارداد شفافیت مالیFATF, مقابله با تامین مالی تروریسمCFT,مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی" پالرمو"، قراردادهای جالب نفتی و گازیIPC, سند فرهنگی 2030، توتال و بوئینگ و برجام نافرجام ....

و اما مهمترین حوادث تاریخی این دوران: 
تورم و رکود اقتصادی، کودتای بنزینی و اغشاشات آبانماه، امضای برجام و اعطای نشان لیاقت درجه یک و دو به مذاکره کنندگان هسته ای و در نهایت بیرون آمدن چهار جاسوس از میان آنها، پلمپ قلب راکتور، حمله داعش به پاستور و مجلس، دیپلماسی نفوذ و ارتباط با سران صهیونیست و ترور اسوه مقاومت در جهان شهید حاج قاسم سلیمانی ، ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، انفجار در تاسیسات هسته ای نطنز و بی خبری سرویس اطلاعاتی.... 
 
و اما پروژه نفوذ

البته این اقدامات دولت چنان با مجلس وقت در هم تنیده شد که جای وکیل الدوله و وکیل مردم ، با هم مشتبه گردید. آقایان، چهار سال عمر دولت یازدهم را صرف مذاکره کردند که هیچ گشایشی از آن عاید زندگی، معیشت، اقتصاد، کشاورزی و صنعت نشد. آنچه به وضوح مشاهده شد خروج از فلسفه استقلال کشور و علاقه شدید به حل مشکلات از طریق خارج و عدم توجه کافی به توانمندی های داخلی بود.

ما از fatf رسیدیم به فرمانده بی سایه. وقتی طبق fatf و cft ملت ایران، سپاه پاسداران، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و تجار ما و... از طرف کنگره آمریکا تروریسم محسوب میشوند، چه معنا دارد پیوستن به این کنوانسیونها با آن مضامین و مفاهیم؟ وقتی ما در محاصره تحریم همه جانبه به سر می بریم شفاف سازی درگاههای مبادلات مالی بین المللی برای دشمن چه معنا دارد؟ وقتی کشور ایران با قدمت چندین هزار ساله خود، دارای غنای فرهنگی ایرانی اسلامی است؛ سند 2030 که تدوین شده فرهنگ کفرآلود غرب و کوبنده فرهنگ اسلامی ایثار و جهاد و خدمت و شهادت است به چه درد ما میخورد؟
 
به جرات میتوان گفت که ماموریت آقای روحانی تحویل دادن ایران مخروبه و بدون پایه و اساس و بدون اقتدار در 1400 است. اوج فساد و رانت، خیانت و خباثت در قوای مجریه و مقننه در دور گذشته یک طرف؛ و پروژه نفوذ که با چهره بزک شده مذاکره و دیپلماسی به میدان آمد؛ در طرف دیگر این برهه ناگوار از تاریخ قرار دارد.

بسی جای تعجب است در کشوری که پهباد فوق پیشرفته آمریکایی را در آسمان، زمینگیر میکند به یکباره لو رفتن اطلاعات پرواز و ترور سرداران و دانشمندان و گذاشتن مواد منفجره بین دستگاههای تاسیسات هسته ای!!! 

دولت مردم را ساده لوح فرض کرده است و با کم و زیاد کردن کالاهای اساسی و قیمت ها و راه اندازی جنگ روانی، ذهن ها را مشغول و  نبض و ضربان ملت را به شماره انداخته و خود با دادن گراهای اطلاعاتی و سیاسی و فناوری به دشمن مرزها و خطوط قرمز نظام و ملت را زیر پا گذاشته است. دولتی که خطوط قرمزشان شده خانواده هایشان که همه بر مسندهای مدیریتی نشسته و با غارت بیت المال و رانت چرخ اقتصاد مملکت را فلج کرده است. دولتی که 750 سکه طلا از خزانه ملی برداشته و به گروهی خیانتکار به ملت داده است کی میخواهد پاسخگو باشد؟ 

 نشان لیاقت درجه اول به محمد جواد ظریف داده شده است. همو که چندی قبل از ترور سردار سلیمانی با سران صهیونیست دیدار داشته و عنوان میکند که با جو بایدن ، طرفدار سرسخت صهیونیست کسی که بعد از ترور سردار سلیمانی میگوید عدالت در مورد وی اجرا شده است؛ روابط دوستی دیرینه دارد و کسی متعرض این موضوع نمی شود ونیز جاسوسانی که قلب راکتور هسته ای را بتن آرمه کردند و اطلاعات سازمان انرژی اتمی را به بازرسان آژانس لو دادند.

 از کدام عضو کابینه دولت یازدهم یاد کنیم که دردی و خفتی به بار نیاورده باشد. از حسن فریدون گرفته تا جهانگیری و زنگنه و آخوندی، حجاریان، کرباسچی.....

 تاریخ ملت ایران ثبت کرده که مسامحه در قبال خیانتکار و خبیث ، نتیجه اش میشود ترور و تخریب. اگر مجلس یازدهم یکسال گذشته استیضاح حسن روحانی را میخواستند یا وزرای دو تابعیتی بی لیاقت غربگرا را بازخواست می کردند، الان ترور شهید فخری زاده و انفجار تاسیسات و خیال مذاکره مجددی در کار نبود." اگر خشم دینی ملایم شود در این سرزمین غرب حاکم شود ". قانون لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مجلس به چه سرانجامی رسید؟؟  آیا برای آقای روحانی حق وتو نسبت به قوانین مجلس وجود دارد که قانون مجلس به جای لغو تبدیل به تعلیق می شود ؟؟ 

آنها سردار سلیمانی را زدند ما نزدیم جسارت پیدا کردند و دوباره ترور کردند. دوباره سکوت و عدم واکنش مناسب و کوبنده و مجددا خرابکاری و جاگذاری مواد منفجره در تاسیسات.

 و اما حضرت آقا حجت را تمام می کنند و شرط مذاکره را لغو تمام تحریمها و راستی آزمایی میدانند ولی آقایان خوشگذران در وین، گزینه و لیست برای لغو تحریم بر سر میز مذاکره میگذارند. تمام تحریم ها آیا نیاز به لیست دارد؟ . 5+1 که تبدیل به4+1 شد، آقای عراقچی چه امتیاز مثبتی بعد از هشت سال میخواهد از اروپا و برجام بگیرد که همچنان در وین به سر می برد. رئیس سازمان انرژی اتمی که لیاقت حراست از مهمترین گنجینه ایران را ندارد از مسئولیتش باید عزل شود. سفیر انگلستان که در آشوبهای آبان مداخله داشت، چرا از طرف دولت به روباه پیر تحویل داده شد؟ پرونده های فرودگاه گرجستان و لو رفتن نفتکش و نعمت اللهی و میدانهای نفتی ... به چه سرانجامی رسید؟ دولتی با پرونده های سراسر ابهام و سکوت...

 نفوذ خیلی آرام و خزنده چون یک غده سرطانی با مدیریت دولت یازدهم و با سازو برگهایی در قالب گفتمان، مذاکرات و قراردادهای بین المللی و سازمان ملل متحد که به مثابه نقابی بر چهره زشت آمریکا قرار گرفته؛ در همه ارگانها و سازمانهای مهم و حیاتی ایران ریشه دوانده و استقلال و امنیت ایران را تحت الشعاع قرار داده است و لذا برای قطع این زنجیره باید ریشه را از بیخ و بن برکند. راه علاج این غده سرطانی؛ صراحت در بیان و تبیین حق و روشنگری عمومی است تا جایگاه حق و باطل و مرزبندی بین مرد میدان و آنکه از پشت خنجر میزند مشخص شود. این انقلاب جایی برای عمال صهیونیستی و انگلیسی و خودباخته ندارد و انقلابیون واقعی هیچ گونه تعهدی را که معارض منافع ملی و استقلال کشور باشد ، برنمی تابند.

در پایان از قوه قضائیه خواستاریم که با جدیت پرونده های خائنین را دنبال کرده و نتیجه را جهت اطلاع عموم انتشار دهند.
من الله توفیق.
نام:
ایمیل:
* نظر: