کد خبر: ۱۲۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه مجازی و حضوری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در ناحیه شمال‌غرب شیراز خبر داد.
 حجت الاسلام عباس حاجی‌پور اظهار داشت: در آستانه گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با ۲۰ عنوان برنامه به صورت حضوری و مجازی در سطح سپاه، ناحیه و حوزه‌های بسیج شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: در زمانی که اکثریت نخبگان و اندیشه‌ورزان در مقابل خباثت ضدفرهنگی رژیم طاغوت سکوت اختیار کرده بودند، این شهید مطهری بود که با قلم و بیان خویش در جامعه روشنگری کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: سرکشی از پیشکسوتان و بازنشستگان مربی در سپاه، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار استاد شهید مطهری، تقدیر از مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی بسیج ناحیه، برگزاری مسابقه کتابخوانی" آزادی انسان" از آثار شهید مطهری، تقدیر و تجلیل از معلمان بسیجی، برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی، وبینار تخصصی راهکارهای اثربخشی در تربیت دینی و انقلابی از نگاه شهید مطهری و انتشار و توزیع کتاب مکتب شهید سلیمانی، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: