آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس خطاب به چهره های معلوم الحال رد صلاحیت شده در صورت تایید صلاحیت با مذاکرات پنهانی و توصیه آقایان:
هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس، پس از تائید صلاحیت اولیه کاندید های انتخابات شورای شهر و روستا در واکنش به برخی رفتار ها و اظهار های نخ نما به نفع احزاب خاص و تخریب عامدانه ی چهره ی هیئت های نظارت و بررسی صلاحیت ها در فضای رسانه ای و در نزد افکار عمومی، بیانیه صادر کرد.
هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس، پس از تائید صلاحیت اولیه کاندید های انتخابات شورای شهر و روستا در واکنش به برخی رفتار ها و اظهار های نخ نما به نفع احزاب خاص و تخریب عامدانه ی چهره ی هیئت های نظارت و بررسی صلاحیت ها در فضای رسانه ای و در نزد افکار عمومی، بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم 

...وَإِذَا رَأَيْتَهُمْ تُعْجِبُكَ أَجْسَامُهُمْ ۖ وَإِنْ يَقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ ۖ كَأَنَّهُمْ خُشُبٌ مُسَنَّدَةٌ ۖ يَحْسَبُونَ كُلَّ صَيْحَةٍ عَلَيْهِمْ ۚ هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ ۚ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ ۖ أَنَّىٰ يُؤْفَكُون...
( منافقون آیه ۴ )

در آستانه ی برگزاری انتخابات دوره ی ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا و در سالروز تشکیل اولین دوره ی شوراها که به همین عنوان هم در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است ، متأسفانه پس از اعلام نتایج اولیه تأیید صلاحیت ها به کاندیدا های محترم از همان ساعات ابتدایی دیروز و طبق روال چندین روز قبل شاهد  رفتار ها و اظهار نظر های نخ نمای سیاسی برخی‌ها به نفع احزاب خاص و تخریب عامدانه ی چهره ی هیئت های نظارت و بررسی صلاحیت ها در فضای رسانه ای و در نزد افکار عمومی هستیم.

چگونه است که آقایان و خانم های محترم به هنگام انتخابات هایی که حزب و جناح سیاسی مطلوبشان بصورت اتوبوسی تأیید صلاحیت می شوند ، از آزادی و دموکراسی تشکر میکنند و در صورت رد صلاحیت، نظام را به برخورد های سلیقه ای و بسته متهم میکنند؟ 
مگر این افرادی که صدای جیغشان با تیتر های خبر فوری شبکه ی منحوس ایران اینترنشنال عجین شده است ، حافظه ی تاریخی شان را گم کرده اند؟

آیا به خاطر ندارند که شورا هایی که قرار بود از دل مردم بیرون آمده و به رفع مشکلات مردم بپردازند ، چگونه با لیست های اعلام شده از سوی شبکه های معاند نظام و با هدف «در آوردن قدرت از چنگال نظام» به روی کار آمدند و اخبار «ناکارآمدی» و «فساد» های مالی و اخلاقیشان از همان رسانه های به ظاهر طرفدار ملت ایران بلند شد؟

هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس بعنوان یک هسته نخبگانی دانشجویی ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صریحاً اعلام میدارد در صورتی که مذاکرات پشت پرده ی برخی چهره های معلوم الحال رد صلاحیت شده با هیئت های رسیدگی یا پشت درب اتاق های فرمانداری شیراز و به توصیه ی آقایان و پدربزرگ های سیاسی استان نتیجه داده و صلاحیت ها تأیید بشود ، این هسته آمادگی خود جهت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ  با حضور تأیید شدگان از این دست را اعلام داشته و در صورت رد درخواست مجموعه دانشجویی، افکار عمومی را در جریان اطلاعات صحیح و بی پرده در ارتباط با کاندیدا های به صلاحیت بازگشته (!) قرار خواهد داد.

والسلام علی من اتبع الهدی

نام:
ایمیل:
* نظر: