آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری برنامه‌ای با نام «نبض شهر» ویژه انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، محمد تاج بخش، دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو خبرنگار بسیج دانشجویی فارس گفت: هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس بنا بر رسالت مطالبه گرایانه و گفتمان ساز خود در این مقطع خطیر و حساس کشور همزمان با برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نسبت به طراحی ویژه برنامه‌ای با عنوان «نبض شهر» اقدام کرده است.


دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس اظهار داشت: شورا‌های اسلامی شهر‌ها چنان که میدانیم مسئول برقراری عدالت شهری از طریق توزیع عادلانه خدمت، توجه همه جانبه به تمام مناطق شهر، زمینه سازی حضور حدأکثری مردم در تصمیم گیری‌ها و مشارکت در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... هستند که این مهم جز با داشتن برنامه‌ای کارشناسی شده و ساماندهی منظم و استفاده حدأکثری از ظرفیت‌های نمایندگان مردم در کنار نخبگان نتیجه‌ای جز هدر رفت منابع و مهم‌ترین آن‌ها اعتماد به حاکمیت در بر نخواهد داشت.

وی بیان کرد: ما در این برنامه بنا داریم با دعوت از چند تن از اعضای فعلی شورای شهر و همچنین با حضور چند نفر کارشناس، عملکرد کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر شیراز را بعنوان شهر محوری استان و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران مورد نقد و بررسی قرار داده و در گام بعد موجودیت کمیسیون‌ها را از لحاظ کارکردی و نتیجه مندی مورد بحث قرار داده و با تکیه بر توان تخصصی هسته مدل سازماندهی مطلوبی از کمیسیون‌هایی را که با درک نیاز‌های جغرافیای شهر شیراز طراحی کرده ایم، به عنوان برنامه‌ای مشورتی در اختیار کاندیدا‌های محترم دوره ششم انتخابات شورا‌ها قرار دهیم.

تاج بخش ادامه داد: این ویژه برنامه ۱۹ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به صورت حضوری برگزار می‌شود و از طریق بستر‌های فضای مجازی به صورت زنده به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.


این فعال دانشجویی افزود: همچنین هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس با رویکرد شناخت و آگاهی از برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده بنا دارد جلساتی را با امکان بهره حداکثری از جریانات، افراد و احزاب مختلف برگزار نموده تا در بستری کاملا بی طرفانه به بیان برنامه‌ها و نقطه نظر‌های خود بپردازند.

دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس در پایان خاطر نشان کرد: «نبض شهر» بناست صدای تپش‌های قلب شهری با تمدنی کهن و پیشینه فرهنگی ایرانی-اسلامی غنی باشد و با بر هم زدن قاعده‌ی همیشگی توجه به فرد، تمرکز خود را تمام و کمال بر برنامه‌ها و گفتمان‌های اساسی مطرح شده از سوی کاندیدا‌ها متمرکز سازد؛ لذا از کلیه کاندیدا‌های محترمی که نتیجه‌ی احراز صلاحیت آن‌ها در هیئت‌های نظارت تایید قطعی خواهد بود دعوت به عمل می‌آید جهت حضور فعالانه در این جلسات آمادگی خود را به این هسته اعلام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: