آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
بیانیه معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز؛
ما دانشجو معلمان ایرانی، پیوند دهنده ی عشق و دانش، محکوم میکنیم هر نوع حمله به کودکان بی گناهی که آموزنده ی علم و دانش اند و در پشت نیمکت های چوبی مدارس، بی سلاحند.
معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز برای محکومیت و همدردی در جریان دانش آموزان کابل بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحيمٌِ
 مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا(هر کس انسانى را بدون ارتکاب<گناهى چون>قتل یا فساد در روى زمین بکشد, چنان است که گویى همه انسانها را کشته است،سوره مبارکه مائده آیه ۳۲

همانطور که خداوند جبار در قرآن بار ها به کرات ظلم و ستم را محکوم کرده و از مومنان خواسته است که از ظلم و ستم دوری کرده و با ظالمان مبارزه کنند از ویژگی های بارز مومنین را "ظلم ستیزی" دانسته است.

خداوند متعال در قرآن کریم در سوره مبارکه مائده کشتن یک انسان در زمین را مساوی با کشتن همه انسانها دانسته و ما هم به همین منوال این ظلم بزرگ و ناجوانمردی در حق مردم مظلوم و محروم و ستم دیده کشور همسایه عزیزمان افغانستان را به شدت محکوم کرده و از همه ستم گران عالم که قطعا سردسته این دزدان سرگردنه آمریکای جهانخوار و وحشی است برائت جسته و از آنان بیزاری جسته و خود را مهیای مبارزه با این حیوانات وحشی می کنیم.

کشتن یک عده انسان مظلوم و دانش آموز و بچه نشانه قوت و اقتدار یک گروه و جامعه نیست، بلکه دلیل این همه وحشی گری ها دوری از انسانیت و مردانگی است و هر انسان آزادی خواهی در جهان با دیدن تصاویر دلخراش این حمله ناجوانمردانه و بزدلانه تروریستی روحش آزرده خاطر شده و با محکوم کردن این جنایت عظیم از هر کاری برای ریشه کن کردن ظلم و ستم در عالم و تفکر استکباری و استعماری کوتاهی نخواهد کرد.

با توجه به اینکه ریشه و منشاء تمام ظلم ها و جنایات در دنیا ریشه ای در غرب و در راس آنها شیطان بزرگ دارد،لذا تمام این ستمگران را ضمن محکومیت و واگذار کردن به خداوند جبار،ظلم ستیز و قاصم الظالمین آنها را تهدید کرده که دیر نخواهد پایید که عمر کثیف آنها به تیغ تیز سربازان مقاومت در منطقه سپرده خواهد شد و آنها را با عذابی الیم گرفتار خواهند کرد.

ما ضمن همدردی با مردم عزیز و مظلوم افغانستان و برائت جستن از همه گروه ها و کشورهایی که قصد برهم زدن آرامش آنها را دارند،به آنها نوید پیروزی قریبی را میدهیم که در آن اثری از شیاطین استکباری جهانی نخواهد بود و در آن زمان همه انسانها در دنیایی عاری از ظلم و ستم خواهند زیست و آخرین خورشید تابان الهی طلوع خواهد کرد و با ظهور ایشان،ما شاهد نابودی همه جنایتکاران سفاک عالم خواهیم بود و در آن روز های شیرین دست قدرتمند امام زمان عج پشتیبان همه ما خواهد بود.

جانیان جهانی باید آگاه باشند که عمر آنها فانی است و به زودی با تیغ دولبه عدالت مهدوی عج به دوزخ فرستاده خواهند شد و به سزای این اعمال بی رحمانه و وحشیانه خود خواهند رسید.
(بأی ذنب قتلت)مصداقی برای(نون والقلم و ما یسطرون)

گرامی میداریم یاد کودکانی که در نیمکت های چوبی مدرسه ی علم و دانش بی باک و جسور، بذر شجاعت و انسانیت را با اندیشه ی معلم آبیاری میکردند. دستانی که می‌نوشتند کشورم افغانستان و جان هایی که فریاد می‌زدند مرگ بر استکبار.

ما دانشجو معلمان ایرانی، پیوند دهنده ی عشق و دانش، محکوم میکنیم هر نوع حمله به کودکان بی گناهی که آموزنده ی علم و دانش اند و در پشت نیمکت های چوبی مدارس، بی سلاحند.

محکوم میکنیم افکاری که در پی آسیب به کودکانند، دستانی که مسلحانه علم و دانش را هدف قرار داده اند، و افراد سست عنصر و ضعیفی که بازیچه ی قدرت ها برای کشاندن مردم به ویژه کودکانمان به کام مرگ اند.

ما مجددا ضمن برائت جویی و محکومیت این حرکت وحشیانه که نشان از حقارت و ضعف سفاکان و تروریست های منحرف بوده و همدردی و همدلی با دوستان عزیزمان،مردم  افغانستان به این عزیزان و همه آزادی خواهان و مردم مظلوم دنیا مژده پیروزی نزدیکی را میدهیم و به راستی(نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ:نصرت و یاری خدا  و فتح نزدیک است، و اهل ایمان را  بشارت ده.
نام:
ایمیل:
* نظر: