آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
دیدار جمعی از بسیجیان روستای نجف آباد کهمره سرخی با نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد
جمعی از بسیجیان روستای نجف آباد کهمره سرخی با نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباددیدار کردند. حجت الاسلام پورغلامی در جمع ایشان درباره مسائل سیاسی و انتخابات سخنرانی کردند
جمعی از بسیجیان روستای نجف آباد کهمره سرخی با نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباددیدار کردند. حجت الاسلام پورغلامی در جمع ایشان درباره مسائل سیاسی و انتخابات سخنرانی کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد درجمع بسیجیان پایگاه مقاومت روستای نجف آباد کوهمره سرخی با تاکید بر اینکه مردم باید با بصیرت به صحنه انتخابات نگاه کنند و فریب جنگ روانی را نخورند، گفت: مردم باید  ببینید در حال حاضر مشکلات اساسی جامعه چیست و کدام کاندیدا برنامه دارد.  

حجت الاسلام پورغلامی با بیان این مطلب که نقش مردم در انتخاب درست بسیار مهم است، بیان کرد: مردم باید در مناظرات کاندیدا، به برنامه‌های ارائه شده نگاه کنند، و تحت تاثیر دوقطبی‌های کاذب قرار نگیرند.
پورغلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به ثبت نام برخی از مسئولان دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از جریانات خود را همیشه طلبکار از انقلاب می‌دانند و با راه اندازی جنگ رسانه‌ای می‌خواهند آرای مردم را جلب کنند لذا برای این عده مشکلات مردم مهم  نیست جز آنکه با ژست طلبکارانه در مناظرات حرف زنند.وی  تصریح کرد مشکلات معیشتی و اقتصادی نفس مردم را بریده ، برجام  نافرجام هم هیچ حاصلی نداشت، مردم نظاره گر هستند کسانی که با شعار چرخ سانتیفیوژ بچرخد و چرخ اقتصاد بچرخد،انتخاب شدند آیا توانستند مشکلات را حل کنند. یا کسانی که ۱۲ سال در مجلس بودند و در ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کردند آیا برجام باعث گشایش اقتصادی شده است؟

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به اینکه برخی کاندیدا در هشت سال دولت تدبیر، مسئول ارشد بوده و هستند، اما با ایجاد یک فضای احساسی حرف از مشکلات مردم می‌زنند، افزود: کسی که در بدنه دولت سمت معاون اولی دارد  از فقر مردم گریه می‌کند، ولی مردم میدانند عامل اصلی فقر  مشکلات، عدم کارآمدی همین مسئولان است.

وی  با بیان اینکه عده‌ای که می‌گفتند ریاست جمهوری اختیارات اندک دارد، یا اینکه اختیار دست ریاست جمهوری نیست، اما برای کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام کردند، تصریح کرد: عده‌ای که میگفتند میدان دست ما را بسته است، و با این بهانه ناکارآمدی خود را توجیه میکردند، امروز طلبکارانه وارد صحنه انتخابات شده، درصورتی که هشت سال کشور در دستشان بود.

و امروز برای توجیه ناکارآمدی خود به شورای نگهبان حمله می‌کنند، این عده به جای آنکه از مردم عذرخواهی کنند و نقد‌ها را بپذیرند، برای توجیه ناکارآمدی خود شورای نگهبان را زیر سوال می برند .

حجت الاسلام پورغلامی با تاکید براینکه مردم آینده کشور را رقم می‌زنند، خاطرنشان کرد: این سنت الهی است که سرنوشت امت به دست خود مردم رقم می خورد لذا اگر کسی زیرمیز قانون اساسی و انتخابات می‌زند، مردم باید وضعیت حال آن را ببیند نه گذشته آن را.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به تناقضات برخی کاندیدا که خود را در معرض قانون قرار میدهند، اما برخلاف قانون حرف میزنند، گفت: ان شاء الله مردم با بصیرت و هوشیاری آینده خوبی برای کشور رقم می‌زنند و امید بد خواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را به یاس تبدیل می نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: