آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
برگزاری نشست روشنگری در حوزه محمدرسول الله(ص) سپاه ناحیه فیروزآباد با حضور روحانیون
در آستانه انتخابات، نشست روشنگری با حضور حجت الاسلام پورغلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد، حجت الاسلام بشارت، امام جمعه شهر میمند و جمعی از مبلغین روحانی به همت حوزه محمدرسول الله(ص) میمند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، در آستانه انتخابات، نشست روشنگری با حضور حجت الاسلام پورغلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد، حجت الاسلام بشارت، امام جمعه شهر میمند و جمعی از مبلغین روحانی به همت حوزه محمدرسول الله(ص) میمند برگزار گردید.

در ابتدای مراسم سرهنگ ابراهیم غلامیان، فرمانده سپاه حوزه میمند، ضمن خوشامد گویی هدف از برگزاری نشست را روشنگری در بین مبلغین روحانی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات 1400 خواند.

سپس حجت الاسلام بشارت، امام جمعه میمند، ضمن تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات ماه مبارک رمضان و سربلندی در جهاد اکبر، بیان کردند برای روشنگری ابتدا باید خودمان روشن باشیم و قلبمان نورانی باشد که طبق آیه 29 سوره انفال این نور(فرقان) با تقوا محقق می شود؛ مومن با نور خدا همه چیز را می بیند و به همین دلیل است که رسیدن به هدف برای او سهل است.

ایشان افزودند: وظیفه ما در انتخابات پیش رو و در برابر انگیزه سوزی دشمنان، انگیزه سازی است. انگیزه نیرو و انرژی درونی است که آدمی را به حرکت درمی آوردکه انسان قدم بردارد تا مسئولیت و تکلیف خود را به نحو احسن انجام دهد. انگیزه با انتخاب نسبت دارد و هرکس انتخابی انجام می دهد، انگیزه ای دارد. روح حاکم بر انتخابات پیش رو تقابل دو جبهه است انگیزه سازان و انگیزه سوزان. ما باید روح امید را در مردم تزریق کنیم که انگیزه ساز است. ناامیدی نشانه منافق و یکی از نشانه های ایمان، امید است.

ایشان در پایان گفتند:هدف از ایجاد انگیره و تزریق امید، دو چیز استمشارکت حداکثری و انتخاب اصلح که مورد اول مهم تر است. ملت باید بداند که شرکت در انتخابات در همه جنبه ها مهم است و باید بین ناکارآمدی برخی مسئولین با انقلاب، اسلام و رهبری فرق قائل شد.

پس از ایشان، حجت الاسلام پورغلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد به سخنرانی پرداختند. ایشان در ابتدا بیان کردند ما از زمانی که لباس روحانیت را پوشیدیم سرباز ولایت هستیم و وظیفه ما در این برهه حساس که همه دشمنان و خناسان با همه امکانات به میدان این جنگ نرم آمده اند و با کمک عیادی داخلی خود معیشت مردم را گروگان گرفته اند که مشخص خواهد شد بسیاری از آن ها نفوذی اند و سخنان استکبار را تکرار می کنند تا مشارکت ماهش یابد. انتخابات مانند یک رفراندم است و آمدن مردم پای صندوق های رای، آری به نظام اسلامی است. حضرت امام فرمودند: ما در محاصره اقتصادی فرزند رمضان و در محاصره نظامی فرزند عاشوراییم. در طول تاریخ هیچگاه جبهه حق مدافعان زیادی نداشته؛ اما امروز که نظام اسلامی بیشترین قدرت را دارد، باید در انتخابات مشارکت کنیم.

ایشان با اشاره به عملکرد ضعیف برخی مسئولان گفتند: این افراد مردم را دچار بی اعتمادی و یاس کردند. بعد از 42 سال از پیروزی انقلاب برای اولین بار در انتخابات مجلس در سال 98 مشارکت کمتر از 50 درصد بود. اگر مردم مشارکت حداکثری داشته باشند، دولت جوان انقلابی محقق خواهد شد و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. در 99 درصد از وصیت نامه شهدا ار ولایت، نماز و حجاب گفته شده است. ما که از شهدا دم می زنیم باید نسبت به آن ها معرفت داشته باشیم که آن ها به ما معرفت نسبت به ولایت را گوشزد کرده اند.

ایشان در پایان بیان کردند: در آغاز گام دوم و دهه پنجم انقلاب، این انتخابات بسیار مهم است و باید دولتی انخاب شود مه در دامان استکبار غش نکند و نگاهش به خارج نباشد. ما باید ببینیم چه کسی در خط حزب الله و پیرو واقعی شهداست.

نام:
ایمیل:
* نظر: