آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
واحد مطالبه گری بسیج دانشجوی شهرستان فیروزآباد؛
دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد پس از دریافت گزارش هایی از سوی مردم روستای فتح آباد عرب شهرستان فیروزآباد در خصوص انتقال این روستا به دلیل قرار گرفتن در محدوده آبگیری سد هایقر و مشکلاتی که به تبع آن به وجود آمده است، واحد مطالبه گری در اولین اقدام یک تیم را جهت بررسی میدانی و گفتگو با ساکنین روستا اعزام کرد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد پس از دریافت گزارش هایی از سوی مردم روستای فتح آباد عرب شهرستان فیروزآباد در خصوص انتقال این روستا به دلیل قرار گرفتن در محدوده آبگیری سد هایقر و مشکلاتی که به تبع آن به وجود آمده است، واحد مطالبه گری در اولین اقدام  یک تیم را  جهت بررسی میدانی و گفتگو با ساکنین روستا اعزام کرد.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی نیز افزود: پس از استقرار تیم بررسی در مسجد روستا جهت کسب آگاهی و اطلاعات دقیق از مشکلات و شنیدن مطالبات مردم گفتگویی دوستانه با ساکنین صورت گرفت. 

وی ادامه داد: این تیم بعد از گفتگو جهت تهيه مستندات از منازل و زمین های کشاورزی روستا بازدید به عمل آورد. 

در پایان مسئول بسیج دانشجویی شهرستان با به حق خواندن مطالبات ساکنین روستا قول مساعدت و پیگیری مطالباتشان را از مسئولین ذی ربط داده و بیان داشت بسیج دانشجویی تا حل مشکلات مردم روستا در کنارشان خواهد بود.

پیگیری مشکلات مردم روستای فتح آباد عرب
نام:
ایمیل:
* نظر: