دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر، طرح ویزیت رایگان محرومین با همکاری ناحیه مقاومت سروستان در بیمارستان شهدای این شهر اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان به مناسبت سوم خرداد و  آزاد سازی خرمشهر، طرح ویزیت رایگان محرومین  با همکاری ناحیه مقاومت سروستان در بیمارستان شهدای این شهر اجرا شد.

در این طرح یک روزه و با استقزار اکیپ های متخصص و مجهز (متخصص قلب و عروق،متخصص چشم،متخصص روانپزشکی،متخصص کودکان،متخصص داخلی،داندانپزشکی)، پایش سلامت بیماران و مراجعه کنندگان در قالب کنترل فشار خون ، کنترل قند خون و ارجاع افراد در معرض خطر بیماریهای قلبی عروقی و دیابت به سطح تخصصی بصورت رایگان انجام گردید.

شایان ذکر است در این طرح بیش از 200 ویزیت انجام شد و اطلاع رسانی اجرای برنامه های سلامت میانسالان و سالمندان در مراکز بهداشتی درمانی سطح شهرستان در قالب توزیع تراکت انجام شد.

سرهنگ علی پناه  در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه را در راستای تحقق آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت:بسج که خود مولود انقلاب اسلامی است با حضور در تمام میادین و عرصه ها تمام توان خود را جهت اعتلای ایران اسلامی به کار گرفته و خواهد گرفت.
ویزیت رایگان به مناسبت آزاد سازی خرمشهرویزیت رایگان به مناسبت آزاد سازی خرمشهرویزیت رایگان به مناسبت آزاد سازی خرمشهرویزیت رایگان به مناسبت آزاد سازی خرمشهرویزیت رایگان به مناسبت آزاد سازی خرمشهرویزیت رایگان به مناسبت آزاد سازی خرمشهرویزیت رایگان به مناسبت آزاد سازی خرمشهرویزیت رایگان به مناسبت آزاد سازی خرمشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: