آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس:
هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس علیه سوء استفاده کنندگان علیه امکانات بیت المال برای کاندیدای شورای شهر بیانیه صادر کرد.
 هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس علیه سوء استفاده کنندگان علیه امکانات بیت المال برای کاندیدای شورای شهر بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بیت المال مسلمین را بزرگ بشمارید. حکومت های اسلامی باید بیت المال را برای جلال و جبروت خود خودشان صرف نکنند، بیت المال مسلمین صرف آن چیزی بشود که برای مسلمین است. (صحیفه امام خمینی ره ، ج19، ص: 373 - 375)

در آستانه برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نزدیک شدن به زمان تبلیغات کاندیدا های محترم شوراها ، اخباری از جلسات پشت پرده و اجماع برخی نهاد های دولتی و دستگاه های عمومی در خصوص حمایت از برخی کاندیدا ها به قصد ابقا یا حمایت از افرادی برای ماندن در سمت هایشان به گوش می رسد.

آنچه برای همگان فصل الخطاب است اینکه بر اساس قانون ، هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی تواند جهت حمایت از کاندیدا های شورا های اسلامی شهر و روستا از امکانات و اعتبارات بیت المال مسلمین هزینه کند. 

همان طور که می دانیم یکی از سنگین ترین وظایف شورا های اسلامی شهر ها ، انتخاب شهردار اصلح است. شهرداری که مورد قبول اکثریت جامعه شهری ، متخصص ، مدیر جهادی ، دارای بینش اسلامی عمیق و دارای تجربه مدیریتی شهری باشد. 

اما متاسفانه بر اساس شنیده ها و شایعه های فضای مجازی ، برخی گروه ها و کاندیدا های ششمین دوره شوراها ، بی توجه به اخلاق حسنه اسلامی و بر مبنای تامین منافع خود دست یاری به سمت برخی چهره های مطرح در ارگان های عمومی و نیمه دولتی دراز کرده و با دادن وعده های فراقانونی در باب  انتصابات سعی در پر کردن سبد های رای خود دارند. 

هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس بر اساس رسالت روشن و قاطع خود مبتنی بر مطالبه گری عدالت مورد تاکید سیره معصومین علیهم السلام ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی ، ضمن هشدار به آن دسته از کاندیدا هایی که از حدود اخلاق اسلامی انتخابات خارج شده اند و همچنین مدیران نهاد ها و دستگاه های دولتی ، نسبت به هرگونه سوء استفاده از امکانات و اعتبارات بیت المال در زمان تبلیغات کاندیدا های شورای شهر و روستا اعلام می دارد هر گونه اخبار و شایعه در سطوح مختلف را رصد کرده و یقینا در صورت اثبات تخلف ، بدون توجه به هر اسم و دسته سیاسی مراتب را از طریق مراجه ذی صلاح پیگیری خواهیم کرد. 

والعاقبة للمتقین
هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: