آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
مدرسه کادر سازی و تشکیلات بسیج دانشجویی استان فارس در آستانه انتخابات 1400 طی بیانیه ای برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
مدرسه کادر سازی و تشکیلات بسیج دانشجویی استان فارس در آستانه انتخابات 1400 طی بیانیه ای برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم 
مکتبی های عزیز سلام 
تاریخ دوباره ورق خورده است و یوم الله دیگری در پیش است .جمعه ای دیگر که قرار است شب و روزقدر انقلاب باشد و قرار است ملت با عظمت و مثال زدنی و وصف ناپذیر ایران  اسلامی بار دیگر حماسه ای به یاد ماندنی بیافرینند .

28 خرداد امسال یک فرق اساسی دارد و آن هم گله مندی مردم از عملکرد کسانی است که این ملت بزرگ را معطل وعده های پوچ غرب کردند و سالها تعلل در حمایت از توان داخلی رقم خورد و رخ داد، اتفاقی را که نباید رخ میداد . مردم عزیز ایران که که فرزندانشان در تمام عرصه ها پرچمدار بودند و هد کردند نام مبارک مدافعان حرم ، مدافعان امنیت ، مدافعان وطن و مدافعان سلامت را بر پیکره تاریخ بشریت امروز از بی تدبیری دولتمردان در مدیریت سفره زندگیشان دلخور و رنجیده خاطرند .

بی شک انتخابات 28 خرداد ماه 1400 پایانی خواهد بود بر اعتماد به دست خسیسان غربی  و پایانی خواهد بود بر بی اعتمادی به نیرو های جوان انقلابی و جهادی این سرزمین .

اینبار با شکوهی که مردم سرزمینمان رقم خواهند زد و با حضور پر شور و شعور خود تغییر خواهند داد مسیری که این چند ساله طی شد ، امید خواهند آفرید ودوباره عزت ملی خروشیدن خواهد گرفت  و نشاط و وحدت و اعتماد ، زندگی خانواده های باصفای ایرانی را معطر خواهد کرد و ما جوانهای مکتبی  در این ساعات منتهی به آغاز انتخابات  مسئولیتمان بسی دشوار خواهد بود تا سر حد توان ، همت کنیم و برای حضور حد اکثری مردم در پشتیبانی از دولت انقلابی  و جهادی آینده  با همسایگان، آشنایان ، هم دانشگاهی ها، خصوصا رای اولی ها  و هم محله ای ها ارتباط بگیریم و ایشان را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم .

سخن ما با مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی نیز این است که ای ملت صبور و وفادار، دهه هایی از عمر پر برکت این انقلاب سپری شده است با فراز و نشیب ها و دشمنی های فراوان ... شعب ابیطالب ها و عاشوراهای زیادی در این انقلاب دیده ایم . و اگر همراهی شما نبود این مسیر سخت طی نمیشد . امروز اولین انتخابات قرن جدید است و نهال انقلاب قد کشیده است و شمایید که باید راه سخت طی شده را به سر انجام برسانید شمایید که راه ناتمام  سردار سلیمانی هایمان را به نتیجه برسانید و اثبات کنید به دشمنان کوچک و بزرگ انقلاب که از حرکت باز نخواهید ماند .

ایمان داریم که حضور شما بیمه خواهد کرد آینده این انقلاب را و انتخاب صحیح شما حل خواهد کرد مشکلات ریز و درشت این روز های کشور را . لذا خاضعانه از تک تک مردم ولایتمدار ایران اسلامی در خواست داریم در لبیک به امام امت اولین ساعت روز جمعه با حضور خانوادگی و با شور انقلابی یوم الله دیگری در پای صندوق های رای رقم بزنیم .
پس بسم الله الرحمن الرحیم  

نام:
ایمیل:
* نظر: