آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در مراسم معارفه مدیر جدید گفتمان سازی و مطالبه گری:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: کنش‌گری و مطالبه گری دانشجویان در آینده نیز با تمام قوت ادامه خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، امروز در جلسه ای میلاد حاجی زاده به عنوان مدیر مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس معرفی و از زحمات احسان سیناپور مسئول پیشین این مدیریت تقدیر و تشکر شد. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز و دبیر مجمع تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه های پيام نور استان فارس از جمله سوابق میلاد حاجی زاده است. 

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در این نشست با اشاره به وقایع کنونی افغانستان اظهار داشت :وضعیت امروز افغانستان درس عبرتی برای همه مردم منطقه است تا مشخص شود هر جا که آمریکا قدم گذاشته نه تنها خیری نداشته بلکه امنیت و آرامش مردم را از بین برده است.

وی افزود: وضعیت امنیت کنونی افغانستان امروز پس از حضور آمریکا در این کشور بدتر از بیست سال قبل است.

یوسفی، عملکرد مدیریت مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس را در راستای زمینه سازی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور پرشور مردم در انتخابات را اثرگذار برشمرد و تصریح کرد: برگزاری کافه انتخابات، تریبون های آزاد، نبض شهر و مناظره های انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر شیراز و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و.... بخشی از اقدامات این مدیریت بود. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: کنش‌گری و مطالبه گری دانشجویان در آینده نیز با تمام قوت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: