آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
دوره های آموزشی مقدماتی پریمیر فتوشاپ و خبرنگاری با تخفیفات باورنکردنی همراه با مدرک معتبر و50 درصد تخفیف به صورت مجازی برای دانشجویان با همکاری معاونت و بخش آموزش ناحیه بسیج دانشجویی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، دوره های آموزشی مقدماتی پریمیر فتوشاپ و خبرنگاری با تخفیفات باورنکردنی همراه با مدرک معتبر و 50 درصد تخفیف برای دانشجویان به صورت مجازی با همکاری بخش آموزش معاونت فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی برگزاری می‌شود.

خانم اسماعیلی فرد مسئول برگزاری این دوره گفت : دوره ها از هفته اول مرداد ماه آغاز خواهند شد و برای دانشجویان 50 درصد تخفیف به همراه دارد .

این دوره ‌ها به صورت آنلاین در sky room برگزار خواهند شد.

 هدف از برگزاری این دوره را توانمند سازی و ارتقای سطح دانشجویان می‌داند تا دانشجویان در سطح رسانه ای و تولید محتوا به یک سطح مطلوب برسند.

 وی در ادامه افزود: گرچه این دوره ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند ولی شرکت کننده های دوره های قبل از برگزاری این دوره ها به صورت آنلاین رضایت کافی داشته اند. 

اسماعیلی فرد در پایان گفت: اساتید این دوره در حوزه کاری خود متخصص بوده و در سطح استان و حوزه کاری خود مطرح هستند . تاکنون حدوداً هشت دوره به صورت تخصصی برگزار شده است و دوره های جدید تر و کاربردی دیگری هم بزودی خواهیم داشت.

شگفت انگیز ترین تابستان خودتو بساز

 
نام:
ایمیل:
* نظر: