آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی فارس در دیدار با معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن فارس خبر داد:
صبح امروز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان فارس با معاونت محترم پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس دیدار و در رابطه با تعامل و همکاری با سازمان بسیج دانشجویی فارس بحث و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، صبح امروز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان فارس با معاونت محترم پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس دیدار و در رابطه با تعامل و همکاری با سازمان بسیج دانشجویی فارس بحث و گفتگو کرد.

انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن استان فارس و سازمان بسیج دانشجویی فارس جهت تأمین مسکن دانشجویان متأهل و کم درآمد در آینده

در ابتدا مهندس عباسی ضمن خیرمقدم خدمت حجت‌الاسلام پرنیان به بررسی وضعیت کمک و تسهیلات به روستاها و شهرهای زیر ۲۵هزار نفر شامل وام و تسهیلات ویژه پرداخت و توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه این جلسه که در فضای صمیمی برگزار شد حجت‌الاسلام پرنیان خواستار حمایت از دانشجویان به ویژه دانشجویان متأهل شدند که از نظر مالی ضعیف و در زمینه مسکن نیاز به کمک و مساعدت دارند و جناب مهندس عباسی قول مساعدت دادند.

گفتنی است در این دیدار مقرر گردید در آینده تفاهم‌نامه ای بین بنیاد مسکن استان فارس و سازمان بسیج دانشجویی فارس منعقد شود.

در پایان از زحمات مهندس عباسی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: