آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
در پی موفقیت های اخیر ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر با حضور در این ناحیه از نزدیک با مسئول و مدیران این ناحیه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مدیران پژوهش و فناوری، رشد و کادر سازی، عملیات جهادی،فضای مجازی، بررسی و تحلیل، مطالبه گری و گفتمان سازی به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دانشگاه های استان پرداختند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، در پی موفقیت های اخیر ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر با حضور در این ناحیه از نزدیک با مسئول و مدیران این ناحیه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مدیران پژوهش و فناوری، رشد و کادر سازی، عملیات جهادی،فضای مجازی، بررسی و تحلیل، مطالبه گری و گفتمان سازی به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دانشگاه های استان پرداختند.

سردار بوعلی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: بسیج دانشجویی در کنار روسا و مسئولان دانشگاه های استان خواهد بود تا دانشگاه بتواند به رسالت‌های خود و اهداف خود دست یابد. فرمانده سپاه فجر فارس افزود: اقدامات بسیج همچون باران رحمت الهی است و شامل همه گروه‌ها، طیف ها و سلایق مختلف دانشگاهی خواهد بود و بسیج یاری گر تمامی دانشجویانی است که به نحوی می خواهند آینده ایران اسلامی و استان فارس را بسازند.

گفتنی است ناحیه بسیج دانشجویی فارس در دو فصل اخیر در ارزیابی های سازمان بسیج دانشجویی کشور موفق به کسب رتبه اول و عنوان موفق ترین رده بسیج دانشجویی کشور شده است.

بازدید سرزده فرمانده سپاه فجر فارس از ناحیه بسیج دانشجویی استان
نام:
ایمیل:
* نظر: