آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد:
سعید یوسفی در جلسه ستاد دانشجویی اربعین حسینی با اشاره به آغاز عملیات و اقدامات فرهنگی اربعین حسینی، شرایط ویژه سال جاری و استقبال گسترده مخاطبان اظهار داشت: آیین اربعین مرکز ثقل وحدت میان همه مسلمانان و موجب همدلی در جهان اسلام است.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، سعید یوسفی در جلسه ستاد دانشجویی اربعین حسینی با اشاره به آغاز عملیات و اقدامات فرهنگی اربعین حسینی، شرایط ویژه سال جاری و استقبال گسترده مخاطبان اظهار داشت: آیین اربعین مرکز ثقل وحدت میان همه مسلمانان و موجب همدلی در جهان اسلام است.

استفاده از ظرفیت دانشجویان برای برگزاری آیین اربعین/ تولید محصولات چندرسانه ای اربعین

وی حضور دانشجویان و مردم در آیین اربعین را اقدامی در مقابل دیدگاه منفعل غربی برشمرد و افزود: زنده نگه داشتن نهضت، اندیشه ها و مواضع امام حسین(ع) در دانشگاه ها، ایجاد پیوند مستحکم میان دانشجویان، جوانان و اساتید اعم از شیعه و سنی و ملیت ها و اقوام مختلف، ایجاد عزم و اراده استوار برای حرکت و جانفشانی جامعه دانشجویی در مکتب سیدالشهدا از اهداف آیین اربعین دانشجویی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت های دانشجویی برای آیین اربعین و تولید محصولات چندرسانه ای اربعین گفت: تعمیق باورهای دینی و انقلابی در اذهان دانشجویان، معرفت افزایی و امام شناسی دانشجویان در فضای آموزش عالی و حفظ شعائر الهی در دانشگاه از اهداف دیگر آیین مذهبی اربعین است.

یوسفی با تاکید بر انعکاس رویدادهای اربعین حسینی در رسانه ها اضافه کرد: در این راستا نیز نسبت به وحدت و تقویت جبهه مقاومت در تولید محتوا توجه جدی صورت گیرد.

در ادامه این نشست جمشید فیروزی مدیر اردویی و حفظ آثار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از تشکیل قرارگاه اربعین دانشگاهیان در این استان خبر داد و تصریح کرد: هیئت های دانشجویی در ایام محرم و منتهی به اربعین حسینی، فعالیت های مذهبی و فرهنگی خود را در چارچوب دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا انجام می دهند.

وی از ایجاد بانک اطلاعاتی خادمان دانشجویی اربعین در استان فارس و آموزش و سازماندهی آنها خبر داد و افزود: تولید محصولات چندرسانه ای اربعین و جریان سازی رسانه ای نیز در دستور کار ستاد دانشجویی اربعین استان فارس و تشکیل کمیته های تخصصی اربعین حسینی قرار گرفته است.

در این نشست اعضای حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه برگزاری آیین اربعین با توجه به شرایط کرونا پرداختند.

انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: