آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
به همت بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز:
دکتر علیرضا مینایی با اشاره به داشتن بیش از 350 هزار دام در مناطق شهرستان سرچهان، گفت: برنامه واکسیناسیون دام های شهرستان سرچهان با حضور دو نفر از پزشکان بسیجی دانشکده دامپزشکی شیراز انجام شد که بیش از 18 هزار و 800 دوز واکسن در این امر مورد استفاده قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز با بیان اینکه نقش دانشجویان در اردو های جهادی با هدف محرومیت زدایی بسیار موثر است، اظهار کرد: برای جلوگیری از بیماری های دامی آبله و شاربن ( سیاه زخم) در مناطق محروم شهرستان سرچهان، در پنج روز بیش از 10 هزار راس گوسفند و بز واکسینه شدند.

دکتر علیرضا مینایی با اشاره به داشتن بیش از 350 هزار دام در مناطق شهرستان سرچهان، افزود: برنامه واکسیناسیون دام های شهرستان سرچهان با حضور دو نفر از پزشکان بسیجی دانشکده دامپزشکی شیراز انجام شد که بیش از 18 هزار و 800 دوز واکسن در این امر مورد استفاده قرار گرفت.

وی کمک به رفع محرومیت زدایی در مناطق عشایری و روستایی سرچهان را از اهداف برگزاری اردو های جهادی و محرومیت زدایی دانشگاه شیراز برشمرد و اذعان داشت: بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی با راه اندازی گروه مستقل جهادی و جذب نیروی انسانی بیشتر به دنبال رفع محرومیت ها و حل مشکلات روستا های شهرستان سرچهان در آینده است.

سعید یوسفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس، قنبری مسئول اردو های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس و فرماندار سرچهان از روند واکسیناسیون و اردوی جهادی دانشگاه شیراز بازدید کردند.

بیش از 10 هزار راس گوسفند و بز در شهرستان سرچهان علیه بیماری آبله و شاربن واکسینه شدند

نام:
ایمیل:
* نظر: