آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
همزمان با ماه محرم؛
مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ارسنجان گفت: ۱۵ نفر جهادگر برادر و ۵ جهادگر خواهر در قالب اردوهای جهادی ده روزه به روستاهای چهارغلات در منطقه گمباد ارسنجان برای فعالیت در زمینه های سلامت(طرح شهید سلیمانی ) فرهنگی و عمرانی اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ارسنجان گفت: ۱۵ نفر جهادگر برادر و ۵ جهادگر خواهر در قالب اردوهای جهادی ده روزه به روستاهای چهارغلات در منطقه گمباد ارسنجان برای فعالیت در زمینه های سلامت(طرح شهید سلیمانی ) فرهنگی و عمرانی اعزام شدند.

احمد زارعی افزود: خواهران دانشجو باتوجه به رشته های تحصیلی مامایی، پرستاری، اتاق عمل به مردم کمک می کنند و در مقابل آن به خانواده هایی که در دوران سپری کردن یا درحال سپری کردن بیماری کرونا هستند و اوضاع مالی خوبی ندارند بسته های معیشتی توزیع  می کنند و با همکاری شبکه بهداشت از افرادی که دارای علائم کرونا هستند تست گرفته می شود و به خانواده های که درگیر بیماری منحوس کرونا هستند برای آنها هم بحث مالی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اولویت های بسیج دانشجویی ادامه داد که اولین اولویت ما بحث سلامت درمانی و بعد فرهنگی، عمرانی، جذب دانشجویان جدید الورود و خدمت رسانی به مردم است.

زارعی در پایان بیان داشت: با توجه به اعزام جهادگران دانشجو مصادف با ماه محرم، جهادگران خواهر و برادر شب ها هئیت ها در بحث فرهنگی شرکت و فعالیت می کنند.

اعزام دانشجویان جهادگر ارسنجان به مناطق محروم

نام:
ایمیل:
* نظر: