آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
به همت گروه جهادی دانشجویی محبان دوست؛
گروه جهادی دانشجویی محبان دوست به مناطق کم برخوردار حاشیه شهر شیراز و روستاهای اطراف شهرستان ارسنجان خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مهدی محمودی مسئول گروه جهادی دانشجویی محبان دوست با اشاره به همکاری خیرین با این گروه اظهار داشت: سه دستگاه تلویزیون توسط خیرین خریداری و بین خانواده های نیازمند اهدا شد.


وی از اهدای یک منبع آب به  خانواده نیازمند در روستای شورآب شهرستان ارسنجان  و نصب آن خبر داد و افزود: ۴۵بسته گوشت قرمز توسط یکی از خیرین تهیه و بین بیماران سرطانی و دیالیزی در حاشیه شهر شیراز و روستاهای فشار، کتک، کوهنجان توزیع شد.

محمودی اضافه کرد: ۳۰ قوطی شیرخشک در حاشیه شهر شیراز، شهرستان های ارسنجان و خفر براب کمک به کودکان بی سرپرست و نیازمند توزیع شد.

وی از فعالیت های گروه جهادی دانشجویی محبان دوست در  دهه اول محرم در شهرستان ارسنجان و روستاهای آن خبرداد و تصریح کرد: در ایام ماه محرم ۲۰۰۰پرس غذا بین تعدادی از نیازمندان روستاهای ارسنجان توزیع شد.

مسئول گروه جهادی دانشجویی محبان دوست به بیان اینکه 20 نفر از جهادگران این گروه در دهه اول محرم به مناطق کم برخوردار ارسنجان اعزام شدند، ادامه داد: باکمک خیرین عزیز، تعدادی مرغ زنده خریداری که به صورت کشته شده بین بیماران کرونایی نیازمند، در روستای شورآب شهرستان ارسنجان توزیع شد.


محمودی بیان کرد: در روستای کتک شهرستان ارسنجان  ۱۰۰۰ قطعه مرغ برای پخت غذا تحویل نماینده گروه جهادی محبان دوست شهرستان ارسنجان شد.


وی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به افراد نیازمند و کمک به رفع محرومیت زدایی در شهرستان های استان فارس و روستاهای آن، از اهداف برگزاری اردوی جهادی است.


خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار فارس


خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار فارس


خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: