آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
مسئول عملیات جهادی مجتمع بسیج دانشجویی شهر شیراز از حضور بیش از 30 دانشجوی جهادی در مراکز درمانی و بیمارستان های شهر شیراز جهت کمک رسانی به کادر درمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، علی کشتکار مسئول عملیات جهادی مجتمع بسیج دانشجویی شهر شیراز تصریح در اجرای واکسیناسیون همگانی، کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی از اهداف طرح شهید سلیمانی دانست و اظهار کرد: به همت گروه جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس 20 گروه جهادی کارشان را در راستای طرح کشوری شهید سلیمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهر شیراز آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری مردم و مسئولان در ریشه کن کردن گسترش ویروس کرونا آغاز شده است،افزود: دانشجویان بسیجی و نیرو های جهادی دانشگاه های شیراز در راستای اجرای این طرح پیشگام بوده و در کنار کمک نیروی انسانی به کادر درمان، با شناسایی خانواده های نیازمند، بسته های معیشتی و بهداشتی توزیع خواهد کرد.

دانشجویان بسیجی و جهادی با توجه به مهارت های تخصصی و تحصیلی در بخش های مختلف بیمارستان مسلمین به عنوان نیرو خدمت، همیار بیمار، پرستار، حضور در آشپزخانه و ...فعالیت خود را آغاز کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: