آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
اردوی جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده با حضور ۱۳ دانشجوی خواهر در روستای شورجستان به مدت هفت روز و با بدرقه پدر شهید دانشجوی مدافع حرم حمید قاسمپور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، اردوی جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده با حضور ۱۳ دانشجوی خواهر در روستای شورجستان به مدت هفت روز و با بدرقه پدر شهید دانشجوی مدافع حرم حمید قاسمپور  برگزار شد.

این اردو که از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ شهریورماه در روستای شورجستان به مدت یک هفته و با حضور تعداد ۱۳ دانشجوی  جهادگر با بدرقه پدر شهید دانشجوی مدافع حرم حمید قاسمپور عازم روستای شورجستان شدند.


اردوی جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده در روستای شورجستان برگزار شد


بسیجیان دانشجو در عرصه های مختلف آموزشی و فرهنگی شرکت داشتند که بعد از تقسیم کارگروههای مختلف و برگزاری جلسات هماهنگی وارد روستا و کارهای خود با استقبال مردم روستای شورجستان شروع کردند.

درعرصه فرهنگی برگزاری نمازهای جماعت در روستا و دعای عهد،سه شنبه مهدوی تهیه بسته های فرهنگی ، اکران فیلم ،کلاسهای احکام، مسابقات مختلف فرهنگی ، رنگ آمیزی قبور شهدا، مسابقه حفظ زیارت عاشورا بین دانشجویان جهادی، دیدار از خانواده های معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدا اجرا گردید.

در عرصه آموزش زکات دانایی و کمک تحصیلی با توجه به ایام کرونا و افت تحصیلی دانش آموزان برگزار شد.

گفتنی ست روستای شورجستان در ۳۰ کیلومتری شهرستان آباده می باشد و دارای امامزاده است. وجود این امامزاده و قرار گرفتن محل اسکان جهادگران‌ در کنار آن فضای معنوی خاصی به این اردوی جهادی بخشیده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: