گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
روز خبرنگار
نشست صمیمی و آئین تجلیل از خبرنگاران عرصه رسانه شهرستان

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی ،همزمان با ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی، نشست صمیمی و آئین تجلیل از  خبرنگاران عرصه رسانه ای شهرستان به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای عرصه رسانه ،با حضور فرمانده سپاه ناحیه ممسنی برگزار گردید.

این نشست،به همت کانون بسیج رسانه شهرستان و با مشارکت ۳۰ نفر از مدیران رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان، سردبیران رسانه ها، عکاسان خبری، خبرنگاران، پیشکسوتان عرصه رسانه، روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی ممسنی، برگزار شد.

در ابتدای این نشست یداله صادقی، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، اظهار داشت: این نشست صمیمی، با هدف ایجاد بستری مناسب به منظور انس و الفت فعالان رسانه و ایجاد وحدت قلوب بین خبرنگاران، تشکیل گردیده است.

 مسئول کانون بسیج رسانه، با اشاره به نقش اثرگزار خبرنگاران و فعالان رسانه در حل مشکلات  شهرستان، گفت: در مسئله کرونا، خبرنگاران در جهت آگاهی بخشی به مردم، سنگ تمام گذاشتند و حقا و انصافا خوش درخشیدند و لازم است بنده مراتب تقدیر و تشکر خود را از این عزیزان زحمت کش، اعلام نمایم.

در ادامه این نشست، تعدادی از خبرنگاران شهرستان ممسنی، به نمایندگی از فعالان رسانه به بیان مشکلات و دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند که مواردی از جمله تشکیل خانه مطبوعات، آموزش خبرنگاری، ارتباط رسانه ها با مسئولین، نقد و مطالبه گری، مورد بحث قرار گرفت و در زمینه مسائل و مشکلات مبتلابه شهرستان، تبادل نظر و هم اندیشی شد.

در ادامه این مراسم، جناب سرهنگ حیاتی؛ فرمانده سپاه ناحیه ممسنی ، روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی شهرستان تبریک گفت و سپس ضمن اشاره به ایثارگری خبرنگاران در روزهای ماندگار دوران دفاع مقدس؛ یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی و آنان را چراغ هدایت و صراط مستقیم برای مسیر فعالیت رسانه‌ای عنوان کرد.
ایشان اضافه کرد: خبرنگاران دلسوزانه و با نیت خالص در مسیر نظام، به انجام فعالیت خبری و اطلاع رسانی مشغول هستند که موجب امید و نشاط در جامعه و دلگرمی مردم به نظام است.

این مراسم به دلیل شرایط کرونایی، در فضای باز و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: