شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۱:۰۹
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
درهفته دفاع مقدس دیدار با امام جمعه شهرستان قیروکارزین انجام گرفت.
درآستانه هفته دفاع مقدس جمعی از پاسداران ومسئولین ادارات وبسیجیان با امام جمعه محبوب شهرستان دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات سپاه قیروکارزین،درآستانه هفته دفاع مقدس جمعی از پاسداران ومسئولین ادارات وبسیجیان با امام جمعه محبوب شهرستان دیدارکردند.

فرمانده سپاه قیروکارزین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس،بیان نمود:هدف از دیدار با امام جمعه این است که نشان دهیم همواره سپاه وروحانیت در پیشبرد اهداف نظام وانقلاب همراه وهمگام بوده اند وهرگز از هم جدا نمی شوند.

ایشان با مخاطب قرار دادن مسئولین ادارات متذکرشد: نظام ما که با دادن خونهای عزیزان این ملت پابرجا مانده است همراهی همیشگی شما را می طلبد تا با خدمت کردن خود، دل مردم را شاد کنید متاسفانه در ساهای اخیر اقدامات نابجای مسئولان دردل مردم ناامیدی ایجاد کرده است شما می بایست با تلاش دوچندان این امید را به ملت بازگردانید.ما ازشما میخواهیم که درهفته دفاع مقدس که برنامه های متنوعی پیش بینی کرده ایم که از جمه آن برنامه ها یادوراه شهداء،کمکهای مومنانه،همایش تجلیل از رزمندگان،عطر افشانی قبور شهدا،نشستهای بصیرتی سیاسی،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ودهها برنامه دیگرمی باشد با ما همراه شوید.

درادامه امام جمعه محترم شهرستان،حجت الاسلام عنایت الله اکبری،از همه عزیزانی که در دفتر ایشان حضور یافتند تقدیر وتشکر نمود وابراز داشت:هفته دفاع مقدس فرصت خوبیست تا ما ارزشهای انقلاب را درجامعه نهادینه کنیم وبه نسل بعد منتقل نماییم.بیان دستاوردها وعبرتهای جنگ تحمیلی برای جامعه امروزی که فاصله زیادی از دفاع مقدس داشته است بسیار ضروری است.

وی همچنین یادآورشد:دفاع مقدس شالوده بسیار قوی برای نظام است معنویتی که درآن زمان بود می بایست دربین جوانان حال حاضر ساری وجاری شود.با مطالعه کتاب وترغیب جوانان به بازخوانی خاطرات دفاع مقدس می توان این فرهنگ غنی را گسترش داد

دیدار فرمانده وکارکنان سپاه شهرستان قیروکارزین به همراه مسئولین ادارات وبرخی بسیجیان با امام جمعه این شهرستان در آغاز هفته دفاع .

دیدار فرمانده وکارکنان سپاه شهرستان قیروکارزین به همراه مسئولین ادارات وبرخی بسیجیان با امام جمعه این شهرستان در آغاز هفته دفاع .
نام:
ایمیل:
* نظر: