آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج
در آستانه هفته بسیج و در مورخه 25 آبان، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه، تعدادی از فرماندهان حوزه های مقاومت و جمعی از بسیجیان سپاه ناحیه فیروزآباد به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، در آستانه هفته بسیج و در مورخه 25 آبان، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه، تعدادی از فرماندهان حوزه های مقاومت و جمعی از بسیجیان سپاه ناحیه فیروزآباد به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند. در این دیدار ابتدا حجت الاسلام دهقان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه به بیان نکاتی پیرامون بسیج پرداخت و سپس حجت الاسلام بشارت، امام جمعه، صحبت کرد.

حجت الاسلام دهقان در این دیدار با تشکر از همکاری و همراهی امام جمعه در برنامه های ناحیه فیروزآباد، به حضور حماسی و فعال بسیجیان در صحنه های گوناگون اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پرداخت و از آنان نیز سپاس به عمل آورد. وی گفت: مردم و بسیجیان فیروزآباد مانند ابتدای انقلاب که پیشتاز صحنه بودند در طول سالیان و در حال حاضر نیز همیشه در صحنه حاضر هستند و همواره در همه برنامه ها حضور داشته اند.

سپس حجت الاسلام بشارت، امام جمعه شهرستان، با تعریف داستان منقلب شدن حربن یزید ریاحی، به ویژگی های بارز در بسیجیان پرداخت و گفت بسیجیان باید همانند حر و شهدای بسیجی جبهه و جنگ آزاده و به دور از هرگونه آلودگی به خدمت به نظام و انقلاب بپردازند.

در پایان سرهنگ مقدم، فرمانده ناحیه از حضور بسیجیان و فرماندهان حوزه ها تشکر کرد و برنامه های هفته بسیج در سال جاری را تشریح کرد. وی گفت برنامه های هفته بسیج با صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در صبح روز شنبه در ستاد ناحیه فیروزآباد آغاز و با برنامه هایی مانند دیدار با خانواده شهدای بسیجی، گلباران قبور شهدا، یادواره 202 شهید بسیجی و رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان ادامه پیدا خواهد کرد و در روز جمعه با تجمع بزرگ بسیحیان در مصلی نماز جمعه و برگزاری میقات صالحین و نماز پرشکوه جمعه به پایان خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: