آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت
*بسم الله الرحمن الرحیم* بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. امام خمینی (ره) هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج ،فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملل مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.
بسم الله الرحمن الرحیم*
بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. امام خمینی (ره)
هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج ،فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملل مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

سیمای تابناک بسیج به عنوان نماد ولایتمداری، ایستادگی، فرمان برداری و شجاعت در تاریخ دستاوردهای انقلاب اسلامی، همواره بر تارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه تاریخ خواهد ماند.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور، مقام معظم رهبری که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم که :” بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند”.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، هفته فرخنده بسیج را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و تمامی بسیجیان سرافراز بالاخص بسیجیان شهرستان ولایتمدار فیروزآباد تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان توفیق روز افزون و سعادت دنیا و آخرت را مسئلت می نمایم.
*سرهنگ دوم پاسدار محمد امین صباغیان مقدم*
نام:
ایمیل:
* نظر: