گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
گردهمائی فرهنگی
نشست گردهمائی فرهنگی به مناسبت هفته بسیج
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گردهمائی فرهنگی با موضوع مؤلفه های فرهنگ بسیجی امروز-مورخه 29 آبان ماه- در محل نمازخانه سپاه ناحیه ممسنی برگزار گردید.
در این نشست حجة السلام مصطفی گودرزی مدیریت حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ممسنی ،بیان داشت:فرمان بسیج همیشه با اجازه امام و معصوم بصورت مستقیم یا با واسطه و همراه با روح ولایتمداری بوده و فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ مهدویت و انتظار.
گودرزی اضافه کرد:هدف و غایت بسیج ،عبارت است از تلاش برای رشد فرهنگی امت اسلامی برای حضور و ظهور امام و ایجاد بستر مناسب برای اجرای احکام الهی در کف جامعه می باشد.
وی افزود:هدف و وظیفه دیگر بسیج دفاع و حراست از ارزش های اسلامی و تلاش برای تحقق ارزش های اسلامی در جامعه می باشد.
وی خاطر نشان کرد:امروز و با توجه به شرایط کنونی جامعه ،امر به معروف و نهی از منکر صرفا تذکر دادن در خیابان نیست و روش برخورد با منکرات تغییر کرده و امر و نهی کردن به روال قبل جواب معکوس می دهد.
گودرزی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر باید همراه با کار فرهنگی و دوستی با جوانان و سوق دادن آنها به سوی معروفات باشد .امروز باید جوانان و نوجوانان را فهمید و شرایط آنها را درک کرد تا بتوانیم برای آنها برنامه ریزی هدفمند و آگاهانه انجام دهیم.
مدیریت حوزه علمیه شهرستان در پایان تلاش برای تحقق حکومت  و تمدن جهانی اسلام را غایت هدف بسیج دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: