آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
به مناسبت هفته بسیج؛
به گزارش روابط عمومی همزمان آغاز هفته بسیج صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان و کارکنان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج و خانواده معظم شهدا در محل سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار
به گزارش روابط عمومی  همزمان آغاز هفته بسیج صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان و کارکنان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج و خانواده معظم شهدا در محل سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای بسیجی را گرامی داشتند.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با تبریک هفته بسیج، گزارش کوتاهی از خدمات و فعالیت های بسیج از ابتدای سال 1400 ارائه نمود.

در ادامه حسین آرگیو فرماندار فیروزآباد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: حضور مقتدرانه بسيج در 8 سال دفاع مقدس، مقابله با توطئه هاي دشمنان، شركت در طرح هاي عامل المنفعه و مقابله با توطئه هاي نرم دشمنان از ثمرات اين نهاد ارزشمند است.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: امروز ترويج فرهنگ بسيج و ايجاد بصيرت و درك معارف اسلامي و ديني از ضروري ترين نيازهاي جامعه است و بسيج در هر زمان به تناسب و نوع حمله دشمن توانسته است خود را جهت مقابل با اين حملات آماده كند.

در پایان از بسیجیان نمونه شهرستان با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر: