چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۱:۰۶
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶
جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی با محوریت دهه بصیرت و حماسه 9 دی، بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و ستاد تشییع و مراسم استقبال از شهید تازه تفحص شده حبیب الله غلامی در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
به گزراش روابط عمومی سپاه شهرستان قیروکارزین،
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی با محوریت دهه بصیرت و  حماسه 9 دی، بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و ستاد تشییع و مراسم استقبال از شهید تازه تفحص شده حبیب الله غلامی در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه حماسه 9 دی، روزی است که بساط فتنه و فتنه گران جمع شد  اظهار داشت: ملت ایران در این روز چشمان عقاب فتنه را کور کردند و لذا نبایستی حماسه ای که در 9 دی خلق شد به راحتی از کنار آن بگذریم.

محمد رسول رضایی با اشاره به دهه بصیرت و حماسه روز 9 دی اظهار داشت :  انتظار است حداقل کاری که ادارات و نهاد های شهرستان دراین دهه  انجام دهند فضای شهرستان را فضای 9 دی را قرار دهیم.


رضایی با اشاره به برنامه های سالروز حماسه 9 دی و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: در 5 شهر شهرستان حماسه ۹ دی و یادواره شهید قاسم سلیمانی با همکاری بسیج، شهرداری ها و دیگر نهادها برگزار خواهد شد.

وی افزود: یک برنامه شاخص در سالروز 9 دی و 13 دی سالروز شهادت سردار سلیمانی در مرکز شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین با اظهار اینکه پیکر معطر و منور  شهید حبیب الله حقیقی که استخوانش نماد استقامت و مقاومت است گفت: وظیفه مردم و ما مسئولین است که نقش میزبانی را خوب ایفا کرده و بستر های مناسب و مساعد برای شهدا و این شهید فراهم کنیم.

وی با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای استقبال و تدفین شهید حبیب الله حقیقی بیان کرد: صبح سه شنبه 14 دی ماه پیکر مطهر شهید تحویل سپاه شهرستان خواهد شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین ادامه داد: لحظه ورود پیکر این شهید به شهرستان در ابتدای ورودی شهرستان جنب اداره فنی و حرفه ای، مراسم استقبال ویژه ای خواهیم داشت و سپس با اجرای  یک مانور خودرویی و موتوری در سطح شهر قیر ان شاالله یک فضای خوبی در سطح شهر ایجاد گردد.

محمد رسول رضایی گفت: اگر شرایط جوی مساعد بود ساعت 15 عصر سه شنبه 14 دی ماه در جوار تپه شهدای گمنام شهر قیر با حضور اقشار مختلف مراسم باشکوهی برای این شهید برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: صبح چهارشنبه 15 دی ماه پیکر پاک و معطر شهید با توجه به اینکه  محل اعزام این شهید به جبهه های نبرد از طریق تیپ نیروی مخصوص 33  المهدی (عج) بوده است  به این تیپ منقل می گردد.

رضایی افزود: چهارشنبه شب 15 دی ماه، شب وداع همزمان با نماز مغرب و عشاء در شهر مبارک آباد با حضور مردم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: صبح روز 16 دی ماه ساعت 9 صبح پیکر پاک و معطر شهید حبیب الله حقیقی همزمان با روز شهادت حضرت زهراء (س) و تشییع 250 شهید در سراسر کشور در گلزار شهدای شهر مبارک آباد به تدفین  خواهد شد.

وی در پایان برای بزرگداشت این شهید اظهار داشت: تمام شهر های شهرستان ستاد بزرگداشت  تشییع و استقبال از این شهید با حضور شهرداری ها ، شورای شهر، حوزه های مقاومت بسیج، هیئت های مذهبی ، خانواده شهدا و افراد تاثیر گذار برگزار نمایند.

تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوعات دهه بصیرت ،سالگرد سردار دلها وتشییع شهید حبیب الله حقیقی در سالن جلسات فرمانداری

تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوعات دهه بصیرت ،سالگرد سردار دلها وتشییع شهید حبیب الله حقیقی در سالن جلسات فرمانداری
نام:
ایمیل:
* نظر: