آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:
حجت الاسلام و المسلمین پرنیان گفت: شهید سلیمانی، چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.
حجت السلام پرنیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس، ضمن تسلیت دومین سال شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: 
حاج قاسم، نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود. شهید سلیمانی، چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد. 
وی افزود:یکی از نتایج مهم مدیریت ایران در بحران های منطقه، برجسته شدن نقش نیروی قدس و سردار قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده این نیرو بود. در واقع سردار سلیمانی و نیروی قدس با مدیریتی که در بحران های منطقه انجام دادند، نه تنها جایگاه جمهوری اسلامی ایران را ارتقا بخشیدند، بلکه این نیرو را نیز به عنوان عامل و بازیگری مهم در تحولات منطقه ای و جهانی تثبیت کردند. این موضوع بارها مورد تأیید مقامات سیاسی، نظامی و تحلیلگران غربی، عربی و صهیونیست قرار گرفته است. به عنوان مثال، مرکز ویژه اطلاعات اسرائیل در گزارشی درباره فعالیت های نیروی قدس، این نیرو را «یگان نخبه و مرکز تحکیم قدرت منطقه ای ایران» می نامد. 
حجت السلام پرنیان اضافه کرد: در پرتو شهادت سردار سلیمانی، پرچم اسلام و مقاومت اسلامی برافراشته تر گردید؛ خون شهید سلیمانی و هم رزمانش، عزّت اسلام و ایران، و ارزش زندگی جهادی برای خدا را با صدایی بلند فریاد زد؛ شهادت او عزّتی مضاعف به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل کشور و بیرون از ایران بخشید؛ خون او تمام مردم دنیا را بیدار کرد و رستاخیزی عظیم پدید آورد و گویا خون تازه ای به پیکر امت اسلامی و سایر آزادی خواهان جهان تزریق نمود.
پرنیان بیان داشت : شهادت سردار سلیمانی، باعث رشد میلیون ها سلیمانی در دنیا شد؛ شهادت مظلومانۀ او موجب رسواییِ آمریکا و آشکارشدنِ چهرۀ پلید دولت های استکباری گردید و معلوم شد مذاکره و سازش با کدخدا، غیرعاقلانه و حماقت است. ازاین رو شهادت سردار سلیمانی، یک رفراندوم و رأی عمومی برای مقاومت اسلامی به جای مذاکره با دشمنان اسلام در منطقه بود.
این مقام ادامه داد: آنچه از همۀ اینها مهم تر است، شهادت شکوهمندانۀ سردار سلیمانی(رحمه الله)، آغازی بر فتوحات عزتمندانۀ جبهۀ مقاومت اسلامی در سراسر دنیا است.
 حجت السلام پرنیان تصریح کرد : سالیان طولانی است که دولت های شیطانی برای کسب منافع خود و بلعیدن ذخایر زیرزمینی (نفت و گاز) کشورها بر سرنوشت ملت های مظلوم منطقۀ آسیای مرکزی (خاورمیانه) و سایر مناطق جهان حکومت دارند. با توجّه به حوادثی که پس از شهادت این فرماندۀ شجاع در کشورهای مختلف رخ داد، می توان احتمال قوی داد که شهادت سردار سلیمانی، آغازی بر سقوط حکومت های شیطانی در منطقه خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: