گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۲۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراشبند : عمق فتنه سال 1388 به اندازه جنگ 8 ساله دفاع مقدس بود ، بایستی قرن ها بگذرد تا عمق آن فتنه مشخص شود.
سپاه ناحیه فراشبند برگزار کرد
به گزارش تنویر شهرستان فراشبند برنامه گرامیداشت 9 دی با حضور پرسنل سپاه ناحیه فراشبند در محل نمازخانه ناحیه برگزار گردید.

قدرت اله پور غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت : عمق فتنه سال 1388 به اندازه جنگ 8 ساله دفاع مقدس بود ، بایستی قرن ها بگذرد تا عمق آن فتنه مشخص شود. عمق آن فتنه و عمق آن توطعه  چه اندازه بوده است.

وی گفت : اینکه بعضی ها آن را سوء تفاهم و دعوای سیاسی فرض کردند و تا الان هم از موضع خود کوتاه نیامدند و حاضر نشدند که در محضر ملت کوچکترین عذر خواهی بکنند ، واقعیت این است که ، این اقدام از پیش طراحی شده و سال ها روی این موضوع کار شده بود.

حجت الاسلام پور غلامی ادامه داد : یکی از جنگ هایی که قرآن روی آن مانور میدهد  و بیشتر آن را مطرح میکند جنگ احزاب است. دلیلش آن اسن که عبرتی باشد برای همه گروه ها و مسئولین و کسانی که با هدف ریشه کن کردن اسلام به میدان آمده بودند.

مسئول نمایندگی ناحیه فراشبند یادآور شد : در فتنه 88 منافقین ، سلطنت طلب ها ، بهائیت ، خانواده های اعدامی و کلیه مخالفین نظام وارد میدان شده و در کنار یکدیگر قرار گرفتند و جریان داخلی کار را یکسره میدند و فکر میکردند که کارشان و هدفشان به نتیجه خواهد رسید.

وی گفت : آنان برای موجه جلوه دادن کار خود بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند و گفتند که ، نظام اسلامی از عدالت خارج شده و آرای صندوق ها به درستی صیانت نمیشود و انتخابات باید ابطال شود و مجددا رای گیری صورت بگیرد و با این شیوه میخواستند به هدف شوم خود که همان براندازی نظام بود دست پیدا کنند.

پور غلامی خاطرنشان کرد : فتنه گران داخلی با هدف کشاندن مردم به خیابان ها و ایجاد آشوب و بلوا با حمایت بیگانگان و آمریکای جنایت کار و صهیونیسم کودک کش و با خرج دلار های صعودی ماه ها قبل خود را آماده کرده بودند و در جهت نیل به اهداف شوم خود از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.

مسئول نمایندگی ادامه داد ،در 9 دی روح امام حسین (ع)تجلی پیدا کرد و فتنه گران با حمله به هیئت های امام حسین اشتباه فاحشی را مرتکب شدند و باعث شدند که خون مردم به جوش بیاید و 9 دی روز بصیرت بود که همه واقعیت ها را مشخص کرد و مردم از خواص جلو افتادند و عیار مشخص شد و خالص ها از نا خالصی ها تمیز داده شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: