آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
جانشین بسیج دانشجویی فارس:
دوره تشکیلاتی عهد سلیمانی به همت بسیج دانشجویی فارس در شیراز برگزار شد.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، دوره تشکیلاتی عهد سلیمانی ویژه مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس به مدت 3 روز در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

محمدجواد کهندل پور جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در مراسم اختتامیه این دوره اظهار داشت: با توجه به بازگشایی دانشگاه ها و در راستای هم افزایی و توجیه هرچه بیشتر مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس دوره عهد سلیمانی برگزار شد.

وی به ارائه گزارشی از فرآیند برگزاری دوره عهد پرداخت و افزود: در این دوره در کنار برنامه های تخصصی تشکیلاتی، فرهنگی و جانبی، مدیران جنبشی و پشتیبان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به تشریح فعالیت های حوزه مدیریتی خود پرداختند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه بر ضرورت پشتوانه نظری فکری برای تشکیلات تاکید کرد و گفت: تشکیلات انقلابی باید از پشتوانه فکری و نظری عمیق برخوردار باشد که به عنوان مبنای این بناست چراکه تشکیلات بدون مبنا در ادامه مسیر دچار سطحی نگری یا انحراف می شود.

کهندل پور با بیان اینکه شکل گیری و بقای تشکیلات نیازمند اهرم هایی متناسب با ماهیت همان تشکیلات است اضافه کرد: یک تشکل اسلامی باید عامل تزکیه اجتماع، استقرار و اقامه جمعی و نظام مند اخلاق الهی در جامعه باشد از این رو خود را ملتزم به رعایت اصول اخلاقی و تقوای جمعی می داند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: